Първият епизод от третия сезон на „Кошмари в кухнята" донесе пореден успех за Нова. Близо 36% от зрителите сред активното население избраха пилотния епизод на „Кошмари в кухнята", в който шеф Манчев извоюва категорична победа в надпреварата за зрителски интерес и надделя в разтърсваща битка за добрата храна. Този резултат е с над 12 пункта повече от втората медия, bTV. Още по-категорични са резултатите при градското население (градско 18-49 г.) и младите зрители (18-34 г), където разликата с втората медия, bTV, е респективно над 19 и над 15 пункта.
Постигнатите резултати са поредното доказателство, че тази пролет Нова за пореден път е медията, която предлага най-доброто от световноизвестните шоупрограми и вече утвърдени формати, предоставяйки най-богатото и разнообразно телевизионно забавление за зрителите. Успешният старт на пролетния сезон затвърждава лидерската позиция на Нова в страната.