В жалбите си за болнично лечение жители на област Габрово посочват не само здравословни проблеми, но и лошо отношение на персонала към тях. Това заяви в интервю за Дарик пресаташето на Районната здравноосигурителна каса в Габрово Весела Спасова.
Спасова съобщи още, че едва 15 осигурени пациенти са подали писмени сигнали в институцията през изминалата година, като броят е двойно по-малък в сравнение с предходния период.
Най-много са били оплакванията от семейни лекари – шест. От болничното лечение са се жалвали петима души. Много повече са устните оплаквания, при които не се посочва името на лекаря или лечебното заведение, нарушило правата им.
Според Весела Спасова голяма част от недоволните граждани отказват да подават писмени жалби с аргумента, че не искат да си създават проблеми. За да се извърши проверка обаче, е необходимо жалбите да са писмени, да не са анонимни и ако става дума за неправомерни плащания – да се приложи фискален документ, уточняват от касата.