На 8 март – Международния ден на жената – неправителствената организация Reach for Change стартира глобалната инициатива Bridgit, която цели да преодолее дигиталното неравенство между мъжете и жените. 11 жени – социални предприемачи от Европа и Африка, ще получат подкрепа, за да развият своите дигитални решения, които увеличават достъпа до информационни технологии за жени и момичета. Една от тях е Николета Попкостадинова – основател на платформата за сексуално образование Loveguide и финалист в първото издание на ПРОМЯНАТА.
Loveguide e онлайн платформа за сексуално образование, която насърчава младите хора да имат отговорно и информирано отношение както към себе си, така и към своите партньори. Чрез своя YouTube канал платформата за здравно и сексуално образование за деца между 11 и 17 години достига всяка седмица до близо 25 хиляди момичета и момчета. Освен чрез своите дигитални канали, Loveguide помага на тийнейджърите и на живо, провеждайки часове по здравно и сексуално образование в цялата страна. От старта си през 2015 до днес екипът се е срещнал с близо 5500 ученици от 5 до 12 клас в 45 училища в цяла България и е провел над 250 учебни часа по темите за промените в пубертета, любовта, връзките, секса, предпазване от нежелана бременност и превенция на сексуално насилие.
RockSchool е големият победител в ПРОМЯНАТА 2018/2019
Чрез Bridgit в рамките на една година Николета и останалите 10 избрани жени предприемачи ще получат подкрепа, за да разраснат своите иновации, ще имат възможност да обменят опит помежду си и с други жени лидери в технологичния сектор. Програмата ще приключи с международно събитие, което ще се фокусира върху това как новите дигитални иновации могат да допринесат за половото равенство и овластяването на жени и момичета.
„Дигиталното неравенство между мъжете и жените – липсата на достъп до технологии, съответно и до информация - е сериозно предизвикателство за целия свят. Чрез тази инициатива искаме да почетем и подкрепим жени-предприемачи в технологичния сектор, които са модел за подражание и които допринасят за по-включващ процес на дигитализация“ – сподели София Брейтхолц, изпълнителен директор Reach for Change.
Bridigt е инициатива на международната фондация Reach for Change в партньорство с инвеститора Софи Стайнбек и шведските технологичени компании Kivra и Hogia. В България Reach for Change е партньор на Нова Борудкастинг Груп в организирането на най-голямата социално отговорна инициатива на медийната група – конкурса за социални предприемачи ПРОМЯНАТА.
Loveguide e онлайн платформа за сексуално образование, която насърчава младите хора да имат отговорно и информирано отношение както към себе си, така и към своите партньори. Чрез своя YouTube канал платформата за здравно и сексуално образование за деца между 11 и 17 години достига всяка седмица до близо 25 хиляди момичета и момчета. Освен чрез своите дигитални канали, Loveguide помага на тийнейджърите и на живо, провеждайки часове по здравно и сексуално образование в цялата страна. От старта си през 2015 до днес екипът се е срещнал с близо 5500 ученици от 5 до 12 клас в 45 училища в цяла България и е провел над 250 учебни часа по темите за промените в пубертета, любовта, връзките, секса, предпазване от нежелана бременност и превенция на сексуално насилие.
RockSchool е големият победител в ПРОМЯНАТА 2018/2019
Чрез Bridgit в рамките на една година Николета и останалите 10 избрани жени предприемачи ще получат подкрепа, за да разраснат своите иновации, ще имат възможност да обменят опит помежду си и с други жени лидери в технологичния сектор. Програмата ще приключи с международно събитие, което ще се фокусира върху това как новите дигитални иновации могат да допринесат за половото равенство и овластяването на жени и момичета.
„Дигиталното неравенство между мъжете и жените – липсата на достъп до технологии, съответно и до информация - е сериозно предизвикателство за целия свят. Чрез тази инициатива искаме да почетем и подкрепим жени-предприемачи в технологичния сектор, които са модел за подражание и които допринасят за по-включващ процес на дигитализация“ – сподели София Брейтхолц, изпълнителен директор Reach for Change.
Bridigt е инициатива на международната фондация Reach for Change в партньорство с инвеститора Софи Стайнбек и шведските технологичени компании Kivra и Hogia. В България Reach for Change е партньор на Нова Борудкастинг Груп в организирането на най-голямата социално отговорна инициатива на медийната група – конкурса за социални предприемачи ПРОМЯНАТА.