С рекордните 80 868 гласа приключи онлайн гласуването в петото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство в фондация Reach for Change България - ПРОМЯНАТА. След три седмици на оспорвана надпревара за гласовете на публиката, предприемачите, които събраха най-много гласове и продължават в следващия етап на конкурса, са RockSchool, За Храната и Книговище.
Васил Спасов и Боян Симеонов от RockSchool – създават програма за музикално образование, адаптирано за деца и младежи със зрителни проблеми. Тя дава възможност на незрящите деца да се развиват, да бъдат щастливи и уверени в себе си и да станат част от подкрепяща се общност.
Екатерина Йосифова и Наталия Александрова от фондация „За Храната“ - популяризират пълноценното и здравословното хранене сред деца, родители, учители и институции. Създават дигитален ресурсен център с помощни материали (видеа, влогове, рецепти) и практически знания по темата хранене.
Яна Генова и Искра Джанабетска от “Книговище“ - създават образователна интернет платформа, която насърчава четенето за удоволствие у децата чрез онлайн игра на въпроси и отговори върху прочетени книги. Книговище е също онлайн читателски дневник, и пътеводител в света на книгите.
На 13 февруари тримата финалисти ще имат възможността да представят проектите си пред жури, което включва представители на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change. Освен тях социалните предприемачи ще трябва да убедят и детското жури на конкурса, че техният проект заслужава първото място. Двете журита ще вземат окончателно решение кой ще бъде големия победител в ПРОМЯНАТА тази година. Той ще бъде обявен на официална церемония на 13 февруари и ще получи безвъзмездно финансиране от 30 000 лв., а всеки от другите двамата финалисти - по 15 000 лв., които ще допринесат за развитието на проектите им.
Допълнително и петимата финалисти в конкурса тази година (RockSchool, За Храната, Книговище, Carrot и Технократи) стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за пета поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 80 000 деца и младежи от цялата страна.
Васил Спасов и Боян Симеонов от RockSchool – създават програма за музикално образование, адаптирано за деца и младежи със зрителни проблеми. Тя дава възможност на незрящите деца да се развиват, да бъдат щастливи и уверени в себе си и да станат част от подкрепяща се общност.
NOVA
NOVA
NOVA
Допълнително и петимата финалисти в конкурса тази година (RockSchool, За Храната, Книговище, Carrot и Технократи) стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за пета поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 80 000 деца и младежи от цялата страна.