Здравословният начин на живот е тема, която заема все по-централно място в ежедневието ни. Предвид стреса и динамиката на работа, поддържането на здрава физическа и ментална форма е по-скоро задължително, отколкото препоръчително.
Екипът на верига фитнеси Next Level добре знае това и се грижи за предоставянето не просто на добри условия за тренировка, но на 360-градусово положително преживяване на своите клиенти „във“ и „извън“ залите.
Най-новата локация на веригата отвори врати в средата на декември на бул. „Проф. Цветан Лазаров" 113, в кв. Дружба 1 и предлага просторни помещения, богато TechnoGym оборудване, зона за релакс и сауна и още.
Запазена марка на всички 8 клуба на веригата са светлите и просторни зали. Освен спокойствие по време на тренировка, това позволява и използването на естествената дневна светлина за усещане като от тренировка на открито. Високите тавани в клубовете позволяват и по-добрата циркулация на свеж въздух, което е особено важно, най-вече в пиковите часове.
Тези характеристики, както и обособените кътове за релакс с удобни дивани и библиотеки с книги, превръщат залите в приветливо пространство за хора от всяка възраст и ниво на физическа активност. Често кътовете за релакс се използват като зони за работа преди или след тренировка. Това позволява на клиентите да съчетаят полезното с приятното в натоварения ден, без да се притесняват, че ще пропуснат някоя работна задача.
Верига фитнеси Next Level e eдинствената, която залага на напълно ново оборудване и последен модел уреди от линията TechnoGym. Това в комбинация с експертните индивидуални треньори гарантира успех за фитнес целите на всеки клиент. За тези, които предпочитат груповите занимания, веригата е ексклузивен представител за България на програмата Les Mills. Разработени от и за професионални атлети, Les Mills тренировките са разнообразни - кардио и силови, като с помощта на мотивираща музика бързо се превръщат във фаворит на всеки опитал.
За да бъде преживяването на клиентите „във" и „извън" залата лесно и приятно, през изминалата година веригата въведе в употреба мобилна апликация, чрез която клиентите могат да запазват своите часове за групови занимания. В личния профил на клиента в приложението вече се намира и неговата абонаментна карта за достъп под формата на QR код, така че не е нужно да се издава или носи в портфейла поредната пластика. Закупуването на абонамент онлайн също бе улеснено чрез възможността за сключване с електронен подпис. Освен по-интуитивна работа за клиентите, тези ходове са в посока устойчив бизнес и щадене на околната среда чрез намаляване употребата на хартия и пластмаса.
В ролята си на предпочитан фитнес клуб за софиянци, Next Level се грижи и за това да бъде близо до своите клиенти и да поддържа информираността им по важни теми като здравословното хранене и щастливия начин на живот чрез различни колаборации, материали онлайн, месечен бюлетин и участие в събития на открито.
Екипът на верига фитнеси Next Level добре знае това и се грижи за предоставянето не просто на добри условия за тренировка, но на 360-градусово положително преживяване на своите клиенти „във“ и „извън“ залите.
Next Level
Запазена марка на всички 8 клуба на веригата са светлите и просторни зали. Освен спокойствие по време на тренировка, това позволява и използването на естествената дневна светлина за усещане като от тренировка на открито. Високите тавани в клубовете позволяват и по-добрата циркулация на свеж въздух, което е особено важно, най-вече в пиковите часове.
Тези характеристики, както и обособените кътове за релакс с удобни дивани и библиотеки с книги, превръщат залите в приветливо пространство за хора от всяка възраст и ниво на физическа активност. Често кътовете за релакс се използват като зони за работа преди или след тренировка. Това позволява на клиентите да съчетаят полезното с приятното в натоварения ден, без да се притесняват, че ще пропуснат някоя работна задача.
Next Level
За да бъде преживяването на клиентите „във" и „извън" залата лесно и приятно, през изминалата година веригата въведе в употреба мобилна апликация, чрез която клиентите могат да запазват своите часове за групови занимания. В личния профил на клиента в приложението вече се намира и неговата абонаментна карта за достъп под формата на QR код, така че не е нужно да се издава или носи в портфейла поредната пластика. Закупуването на абонамент онлайн също бе улеснено чрез възможността за сключване с електронен подпис. Освен по-интуитивна работа за клиентите, тези ходове са в посока устойчив бизнес и щадене на околната среда чрез намаляване употребата на хартия и пластмаса.
Next Level