CNN връща пари на Сърбия за грешка в рекламен клип
CNN връща пари на Сърбия за грешка в рекламен клип / netinfo

Световният медиен гигант CNN е решил да върне на Сърбия част от парите, платени за рекламирането на страната, след като сръбският вестник “Блиц” разкри, че музиката в клипа за Сърбия е идентична с музиката в клипа, представящ Казахстан.

Говорителят на CNN Сюзън Флад потвърди за “Блиц”, че е станала грешка. Новата промотивна кампания на Сърбия има същия музикален фон, както и вече съществуващата кампания за Казахстан. Грешката е забелязана и е поправена, а на Туристическата организация на Сърбия ще бъдат върнати парите за дните, в които е вървяла въпросната реклама.

В клипа за Сърбия вече има нов музикален фон, каза говорителят на CNN. Тя отказа да отговори кой е виновен за грешката, както и кой ще плати за това, че е накърнен имиджът на Сърбия. За 507 излъчвания на клипа за Сърбия страната плати на CNN половин милион евро. /БГНЕС/