53-годишен шведски турист ритна в главата камериерка, докато тя чисти фоайето в хотел в Слънчев бряг.
В интервю за „Здравей, България“ по NOVA председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин обясни, че такива неща стават навсякъде по света и за бранша би било хубаво този инцидент да отшуми по-бързо, за да не загубим скандинавските туристи.
Шокиращо нападение: Швед рита в главата камериерка в Слънчев бряг (ВИДЕО)
"Шведските туристи са много чувствителни. Преди години имаше един случай - беше убит един барман. И те се обидиха и направиха бойкот. Няколко години не идваха по нашето Черноморие", обясни Рагин.
По думите му тази година в туризма ни ще се влеят 250 милиона евро от скандинавските туристи, и то само от пакетите:
"Клиентите са 17 типа и според нашите правила те винаги трябва да бъдат посрещани с усмивка. Неписаните правила са: „С клиент не се спори“, „клиентът винаги е прав“ и третото правило – "усмивката винаги е задължителна". Няма как - хората, които работят в сферата на услугите трябва да се съобразяват с всичките тези характери“.
Рагин изрази надежда, че когато България влезе в Еврозоната, стандартът ни ще се повиши и тогава ще започнем да приемаме туристи от по-високо ниво. „Цени в евро заплати в евро - ако искаме да не сме посещавани от най-ниското ниво туристи. Когато ние успеем да вдигнем стандарта и на нашите сънародници, когато с по-малко туристи се реализира по-голям оборот и се вдигне стандартът, всичко ще се нареди“, подчерта председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация.
Въпреки всичките кусури и грешки тази година се очаква да бъде рекордна по брой туристи, приходи в хазната и по оборот, заключи Благой Рагин.
Шведът, счупил челюстта на камериерка, бил в неадекватно състояние
Темата с ритнатата камериерка коментира и Румен Драганов от Института за оценки и анализи на туризма в ефира на Bulgaria ON AIR. Той настоя, че пострадалата жена трябва да получи 50 000 евро обезщетение: "Ако това се случи с който и да е в страната, от която идва чужденец, там трябва да му се заплати 50 000 евро, такива са законите", продължи Драганов, като подчерта, че не шведите са виновни, а нашата цяла правораздавателна система.
По думите му обществото ни трябва да има достатъчно силен натиск върху нея и българите е необходимо да притежаваме силно достойнство да защитаваме всеки български гражданин.
В интервю за „Здравей, България“ по NOVA председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин обясни, че такива неща стават навсякъде по света и за бранша би било хубаво този инцидент да отшуми по-бързо, за да не загубим скандинавските туристи.
Шокиращо нападение: Швед рита в главата камериерка в Слънчев бряг (ВИДЕО)
"Шведските туристи са много чувствителни. Преди години имаше един случай - беше убит един барман. И те се обидиха и направиха бойкот. Няколко години не идваха по нашето Черноморие", обясни Рагин.
По думите му тази година в туризма ни ще се влеят 250 милиона евро от скандинавските туристи, и то само от пакетите:
"Клиентите са 17 типа и според нашите правила те винаги трябва да бъдат посрещани с усмивка. Неписаните правила са: „С клиент не се спори“, „клиентът винаги е прав“ и третото правило – "усмивката винаги е задължителна". Няма как - хората, които работят в сферата на услугите трябва да се съобразяват с всичките тези характери“.
Въпреки всичките кусури и грешки тази година се очаква да бъде рекордна по брой туристи, приходи в хазната и по оборот, заключи Благой Рагин.
Шведът, счупил челюстта на камериерка, бил в неадекватно състояние
Темата с ритнатата камериерка коментира и Румен Драганов от Института за оценки и анализи на туризма в ефира на Bulgaria ON AIR. Той настоя, че пострадалата жена трябва да получи 50 000 евро обезщетение: "Ако това се случи с който и да е в страната, от която идва чужденец, там трябва да му се заплати 50 000 евро, такива са законите", продължи Драганов, като подчерта, че не шведите са виновни, а нашата цяла правораздавателна система.
По думите му обществото ни трябва да има достатъчно силен натиск върху нея и българите е необходимо да притежаваме силно достойнство да защитаваме всеки български гражданин.