Днес сутринта се пуска движението по ремонтираните 5 виадукта на АМ „Тракия“. С възстановяването на трафика в платното за София завършват планираните строителни работи по автомагистралата за летните месеци и всички пътуващи ще могат да карат безопасно по обновените мостови съоръжения, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура (АПИ).
Ремонтът в платното за София на виадуктите при 13-и, 15-и, 17-и, 18-и и 20-и км на автомагистралата започна на 13 март и строителите от „Автомагистрали“ ЕАД работиха изключително мобилизирано, за да завършат работата си в определения срок. По време на извънредното положение предвидените дейности продължиха при стриктно спазване на противоепидемичните мерки в борбата срещу разпространението на COVID-19. Горното строене на виадуктите е с ремонтирани пътни плочи, греди, хидроизолация, нови фуги и тротоарни блокове, асфалтова настилка, маркировка, предпазни парапети и мантинели. Ремонтът на долното строене (колоните) на съоръженията продължава без това да затруднява по никакъв начин пътуването по автомагистралата.
Ограничават движението на магистрала "Тракия" заради ремонт
В обновяването на съоръженията са използвани близо 4 800 куб. м бетон, 600 тона армировъчна стомана, 25 000 кв. м хидроизолация, над 26 000 тона асфалт и над 18,4 км пътни и мостови ограничителни системи от най-висок клас.
Ремонтът в платното за София на виадуктите при 13-и, 15-и, 17-и, 18-и и 20-и км на автомагистралата започна на 13 март и строителите от „Автомагистрали“ ЕАД работиха изключително мобилизирано, за да завършат работата си в определения срок. По време на извънредното положение предвидените дейности продължиха при стриктно спазване на противоепидемичните мерки в борбата срещу разпространението на COVID-19. Горното строене на виадуктите е с ремонтирани пътни плочи, греди, хидроизолация, нови фуги и тротоарни блокове, асфалтова настилка, маркировка, предпазни парапети и мантинели. Ремонтът на долното строене (колоните) на съоръженията продължава без това да затруднява по никакъв начин пътуването по автомагистралата.
Ограничават движението на магистрала "Тракия" заради ремонт
В обновяването на съоръженията са използвани близо 4 800 куб. м бетон, 600 тона армировъчна стомана, 25 000 кв. м хидроизолация, над 26 000 тона асфалт и над 18,4 км пътни и мостови ограничителни системи от най-висок клас.