Wizz Air въвежда експресна услуга за обслужване на багаж
Wizz Air въвежда експресна услуга за обслужване на багаж / снимка: БГНЕС

Най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа - Уиз еър (Wizz Air) обяви, че въвежда експресна услуга за обслужване на багаж по най-популярните си маршрути, за да гарантира, че пътниците, които бързат, ще могат да получат чекирания си багаж възможно най-скоро след пристигането на самолета на летището. Това съобщи британското електронно издание carrentals.co.uk.

Експресната услуга за обслужване на багаж може да бъде поръчана при онлайн резервация или веднага след регистрацията на летището на гишето за продажби на Виз еър. Когато пътниците поискат експресна услуга, техният чекиран багаж ще бъде маркиран със специален етикет. Това ще гарантира, че багажът ще бъде един от първите, които ще бъдат обслужени и прехвърлени на транспортната лента.

Въпреки всичко клиентите на компанията трябва да имат предвид, че тази услуга е ограничена и само на малък брой пътници при всеки полет ще бъде позволено да я поръчат, за да се осигури бързата доставка на техните багажи.