Центъра за обслужване на граждани в Община Враца ще работи с ново работно време. Със заповед на кмета инж. Тотю Младенов от понеделник 21 юли административното обслужване на гражданите ще се извършва от 08.00 часа до 18.00 часа.
За тази цел за служителите в отделите „Център за услуги и информация на гражданите”, „Гражданско състояние”, „Деловодство и общински архив”, дирекциите „Бюджет и финанси”, „Местни данъци и такси” и „Устройство на територията, строителство и екология” се въвеждат два работни режима - 08.00 часа до 17.00 часа и от 09.00 часа до 18.00 часа.
В случаите, когато в служебните помещения, определени за административно обслужване, има клиенти на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното ще продължи до приключване на тяхното обслужване съобщават още от администрацията.