Общините недоволни от телефона на Е.ОН за подаване на сигнали за аварии, искат преки връзки по места
Общините недоволни от телефона на Е.ОН за подаване на сигнали за аварии, искат преки връзки по места / netinfo

За забавяне и разминаване на информация при подаването на сигнали на безплатния телефон на „Е.ОН” за бедствия и аварии, алармираха зам.кметове и експерти на общини от Великотърновска област.

Свързването с централата, базирана във Варна, става много трудно, налага се да чакаме по 30 – 40 минути, за да подадем сигнал за авария в електрозахранването, жалваха се общинските експерти. Те поставиха проблема на днешното заседание на Областния съвет по сигурност и управление при кризи.

Общините поискаха по места да има директни телефони за връзка с местните структури на Е.ОН. По този начин аварийните екипи ще могат по-бързо да отреагират при възникнали аварии по ел.системата през зимния сезон, посочи инж. Николай Наумов, служител по сигурността и защита на населението при бедствия и аварии в община Елена.

Чуйте го в първия прикачен файл...


Искането на общините за директни телефони по места, които да улесняват връзката с Е.ОН ще бъде депозирано в писмен вид до Управителния съвет на дружеството, обеща Христо Недялков, началник отдел „Мрежи” към Е.ОН.

Чуйте повече във втория прикачен файл...