За забавяне и разминаване на информация при подаването на сигнали на безплатния телефон на „Е.ОН” за бедствия и аварии, алармираха зам.кметове и експерти на общини от Великотърновска област.
Свързването с централата, базирана във Варна, става много трудно, налага се да чакаме по 30 – 40 минути, за да подадем сигнал за авария в електрозахранването, жалваха се общинските експерти. Те поставиха проблема на днешното заседание на Областния съвет по сигурност и управление при кризи.
Общините поискаха по места да има директни телефони за връзка с местните структури на Е.ОН. По този начин аварийните екипи ще могат по-бързо да отреагират при възникнали аварии по ел.системата през зимния сезон, посочи инж. Николай Наумов, служител по сигурността и защита на населението при бедствия и аварии в община Елена.
Чуйте го в първия прикачен файл...
Искането на общините за директни телефони по места, които да улесняват връзката с Е.ОН ще бъде депозирано в писмен вид до Управителния съвет на дружеството, обеща Христо Недялков, началник отдел „Мрежи” към Е.ОН.
Чуйте повече във втория прикачен файл...