Община Стара Загора участва в конкурс, организиран от Министерството на туризма в раздела „Културно - исторически туризъм".
Гласуването продължава до 18 декември на www.tourismawards.bg. Всеки може да гласува във всяка една от 16-те категории, но да даде своя вот само веднъж за своя фаворит. Гласуването е ограничено по индивидуално IP . До момента община Стара Загора е получила подкрепа от 17,42%.
Победителите ще бъдат обявени на специална церемония на 19 декември.
Община Стара Загора заема северната част на Централна Южна България и влиза в състава на Южен Централен район. Територията ѝ е с площ от 1019.37км2. Част от нея заема северните полета на Горнотракийската низина, а друга южните склонове на Сърнена Средна гора. Стара Загора е динамично развиващ се град, университетски център, с богато историческо минало, с много научни и културни институти, център на област и община. Има стратегическо местоположение поради преминаването на основни пътни артерии през нейната територия. Разположена е в относителна близост до основните вътрешни туристически пазари - София, Пловдив и други големи градове, както и до основните входни пунктове на чуждестранния туристопоток към страната чрез летищата в София, Пловдив, Бургас и чрез изградените ГКПП с Турция и Гърция. Стара Загора е град с богат културен календар през цялата година. Голяма част от проявите са с национално и международно участие. Ежегодно се провеждат и с голяма популярност се ползват: Фестивал на оперното и балетно изкуство, Джаз форум Стара Загора, Фестивал на маскарадните игри, Международен фестивал на куклено-театралното изкуство за възрастни "Пиеро", Национален конкурс за поезия "Веселин Ханчев", Национален тракийски фолклорен събор „Богородична стъпка", Международен филмов фестивал „Златната липа", Нощ на изкуствата, Фестивал на виното и културното наследство „Августиада", традиционни празници в селата свързани с обредния календар и др.
Конкурсът се организира за първа година като целта му е да насърчи развитието на българския туризъм, чрез популяризиране на туристическите обекти и дестинации и повишаване на конкурентоспособността, и качеството на туристическата услуга. Идеята е всяка година надпреварата да даде възможност на участниците в индустрията да участват активно и така да получават заслужена оценка за своите усилия в представянето и подобряването на българския туристически продукт.