Конкурс за създаване на Фейсбук група, посветена на Сливен обяви Община Сливен . От днес до 20 април участниците трябва да представят идеен проект за: Име на групата , Лого – /във формат jpg/ и Слоган на групата.
Може да се участва с предложение само за една или две от позициите, както и с общ проект за трите позиции. Приемат се оригинални идеи за Сливен, неговото бъдеще и развитие. Текстът трябва да е кратък, с ясно и позитивно послание.
Предложенията се приемат на съобщения във Фейсбук страницата на Община Сливен на адрес:
https://www.facebook.com/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%A1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-531732533593876/
Всеки участник трябва да посочи трите си имена и телефон за връзка. Няма възрастови ограничения за участие в конкурса.
Комисия, с председател зам.-кметът по хуманитарни дейности Пепа Чиликова, ще определи победителя на 21 април – петък. Осигурена е парична награда.
Награждаването ще се извърши официално на 1 май, по време на церемонията по запалване на символния огън при откриването на „Майските дни на културата“. Ще бъдат изработени стикери с името на новата Фейсбук група, които ще бъдат подарени на сливенските абитуриенти.
„Целта на създаването е обединение на всички сливналии, независимо къде се намират по света и с какво се занимават. Сливен има богато минало и трудно настояще, а бъдещето му зависи от нас. Основният въпрос, на който ще търсим отговор, е „Какво всеки от нас може да направи за Сливен?“. Целта ни е да насочваме в градивна посока положителния заряд на общата ни енергия и да направим всичко по силите си, за да върнем младите в града ни. Дано запалим огъня в тях. Групата няма да е на общината, а на всички сливналии“, каза Пепа Чиликова.
Идеята е да се споделят виждания за развитието на града, обмен на информация за положителните събития, популяризиране на културни, спортни и други инициативи, свободни позиции за работа, необходимостите на бизнеса и връзката му с младите хора, които искат да се завърнат в родния град, диалог с институциите и жителите на общината и между самите граждани.
С конкурса се поставя начало на мащабна кампания, включваща поредица от инициативи, свързани с новата Фейсбук група, с участието на бизнеса, младежките структури, училища, читалища, културни институти и др.
Може да се участва с предложение само за една или две от позициите, както и с общ проект за трите позиции. Приемат се оригинални идеи за Сливен, неговото бъдеще и развитие. Текстът трябва да е кратък, с ясно и позитивно послание.
Предложенията се приемат на съобщения във Фейсбук страницата на Община Сливен на адрес:
https://www.facebook.com/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%A1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-531732533593876/
Всеки участник трябва да посочи трите си имена и телефон за връзка. Няма възрастови ограничения за участие в конкурса.
Комисия, с председател зам.-кметът по хуманитарни дейности Пепа Чиликова, ще определи победителя на 21 април – петък. Осигурена е парична награда.
Награждаването ще се извърши официално на 1 май, по време на церемонията по запалване на символния огън при откриването на „Майските дни на културата“. Ще бъдат изработени стикери с името на новата Фейсбук група, които ще бъдат подарени на сливенските абитуриенти.
„Целта на създаването е обединение на всички сливналии, независимо къде се намират по света и с какво се занимават. Сливен има богато минало и трудно настояще, а бъдещето му зависи от нас. Основният въпрос, на който ще търсим отговор, е „Какво всеки от нас може да направи за Сливен?“. Целта ни е да насочваме в градивна посока положителния заряд на общата ни енергия и да направим всичко по силите си, за да върнем младите в града ни. Дано запалим огъня в тях. Групата няма да е на общината, а на всички сливналии“, каза Пепа Чиликова.
Идеята е да се споделят виждания за развитието на града, обмен на информация за положителните събития, популяризиране на културни, спортни и други инициативи, свободни позиции за работа, необходимостите на бизнеса и връзката му с младите хора, които искат да се завърнат в родния град, диалог с институциите и жителите на общината и между самите граждани.
С конкурса се поставя начало на мащабна кампания, включваща поредица от инициативи, свързани с новата Фейсбук група, с участието на бизнеса, младежките структури, училища, читалища, културни институти и др.