Пет са регистрираните сдружения за саниране
Пет са регистрираните сдружения за саниране / netinfo

Пет удостоверения за създаване на Сдружения на собственици са издадени от община Сливен, а на други 15 документите се обработват. Всички те се готвят да кандидатстват за финансиране от националната програма за саниране на многофамилни сгради.

„На ден през Центъра за административно обслужване на граждани в Общината за информация  преминават по 10-15 представители на сдружения”, коментира заместник-кметът Иван Манчев и припомни, че подаването на документи се извършва на място в община Сливен - в Центъра за административно обслужване на граждани (партерен етаж) на гишета № 4 и № 5.

Той посочи, че председателят на Управителния съвет на сдружението на собствениците в 14-дневен срок от провеждането на учредително събрание трябва да внесе в общинска администрация Сливен заявление за регистрация на сдружението в публичен регистър.

Към заявлението се прилага списък на собствениците, с трите имена и адрес в етажната собственост, копия от протокола на учредителното събрание, от приетото споразумение, заверени от председателя на Управителния съвет и нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.