Проектът „Шумен - живият град и ПиАр агенцията на Максим Бехар отличени на годишните награди на БАПРА
Проектът „Шумен - живият град и ПиАр агенцията на Максим Бехар отличени на годишните награди на БАПРА / снимка: М3 Комюникейшън Груп

Проектът „Шумен - живият град" бе отличен с награда от BAPRA Bright Awards 2014 /годишните награди на Българската асоциация на ПР агенциите/. ПиАр агенцията на шуменеца Максим Бехар - „М3 Комюникейшън Груп", която реализира проекта на Община Шумен бе отличена за работата си с трети места в най-значимите категории - „Агенция на годината" и „Комуникационна кампания в публичния сектор" с проекта „Шумен - живият град".

„Особено съм радостен, че проектът, над който работихме в моя роден град Шумен, бе отличèн. Благодаря на целия екип, който го осъществи, но особено на кмета Красимир Костов и на зам.-кмета по културата Живка Тонева, за огромната помощ и съдействие. Щастлив съм, че за пореден път доказахме професионализма и уменията си успешно да реализираме проекти за различни сектори.", каза Максим Бехар.

В юбилейното, пето издание на BAPRA Bright Awards взеха участие 86 кампании, подадени от 20 агенции и 6 компании и организации. Тази година оценяването на най-успешните ПиАр кампании в България се извърши от 20-членно международно жури, с председател беше Дейвид Галахър, президент на Световната PR организация.

Проектът „Шумен - живият град" бе финансиран от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България, а реализацията му бе финализирана през лятото на миналата година. „Шумен - живият град" е проект на Община Шумен, който в продължение на една година обогати културния живот на жителите на града и помогна за утвърждаването на Шумен и региона като център на духовността, знанието и творчеството.