Нова информационна система в НАП функционира успешно
Нова информационна система в НАП функционира успешно / netinfo
Програмата за по-бърз и лесен начин за решение на проблемите с информационната система и техническото оборудване в НАП - Help Desk, функционира успешно един месец след като беше въведена в употреба, информират от пресслужбата на ТД на НАП Плевен.

Новата системата Help Desk управлява процесите на възникване и обработка на обажданията от служителите и автоматично регистрираните инциденти, свързани с критично оборудване и услуги. Всички обаждания за помощ се регистрират и поемат от операторите в системата. Те контролират процеса по оказване на навременна и ефективна помощ. За всяка заявка се дефинира допустимото време за разрешаване. Ако до 30 минути Help Desk операторът не може да разреши проблема, сервизната заявка се предава към второ ниво на обслужване - специалистите по информационни технологии. Системата стриктно контролира сроковете и качеството за изпълнение на заявките от сервизните специалисти.

Потребителите на Help Desk имат възможност самостоятелно да намерят решение на възникналия проблем, като използват базата данни за най-често задаваните въпроси.