С писмо до медиите, директорът на НУ"Христо Ботев" в Плевен Цветелин Горанов предложи да се въведе дежурство на родители на доброволни начала в училищата в Плевен. Целта е реализирането на по-добра интеграция на семейството в работата на педагогическите екипи в училищата.
Предлагаме ви пълния текст на писмото:
"През последните дни доста хора се упражняваха върху проблемите в училище. Дискусиите в социалните мрежи и медиите бяха породени от нелепия инцидент, станал в столично училище. Бяха посочени редица неща, спъващи работата в учебните заведения.
Всичко изведено като изводи е вярно: тежките учебни програми, липсата на мотивация за учене при подрастващите, занижената ценностна система, прехвърляне на всички функции и отговорности от семейството към училището, занижения родителски контрол и прекалената взискателност и очаквания на родителите от училището, недобрата обезпеченост с медицинските кадри и липсата на правомощия училището да наказва агресивните ученици.
Затова аз, Цветелин Горанов - директор на НУ „Христо Ботев“, гр. Плевен, предлагам следната идея за по-добра интеграция на семейството в нашата работа, а именно, на доброволен принцип родителите да дават дежурства заедно с дежурните учители през голямото междучасие в двете смени.
Приоритетна група ще бъдат родителите на ученици, изразяващи по-агресивно поведение спрямо съучениците си. По този начин целим, родителите да се запознаят с поведението на техните деца и да ги превърнем в наши партньори.
Обществото е длъжно да реабилитира самочувствието и авторитета на българския учител.
Призовавам педагогическият колектив и неправителствени организации да подкрепят моята идея в името на учениците".
Предложението на директора на НУ"Христо Ботев" е прието от педагогическия екип в Плевенското начално училище.
Предлагаме ви пълния текст на писмото:
"През последните дни доста хора се упражняваха върху проблемите в училище. Дискусиите в социалните мрежи и медиите бяха породени от нелепия инцидент, станал в столично училище. Бяха посочени редица неща, спъващи работата в учебните заведения.
Всичко изведено като изводи е вярно: тежките учебни програми, липсата на мотивация за учене при подрастващите, занижената ценностна система, прехвърляне на всички функции и отговорности от семейството към училището, занижения родителски контрол и прекалената взискателност и очаквания на родителите от училището, недобрата обезпеченост с медицинските кадри и липсата на правомощия училището да наказва агресивните ученици.
Затова аз, Цветелин Горанов - директор на НУ „Христо Ботев“, гр. Плевен, предлагам следната идея за по-добра интеграция на семейството в нашата работа, а именно, на доброволен принцип родителите да дават дежурства заедно с дежурните учители през голямото междучасие в двете смени.
Приоритетна група ще бъдат родителите на ученици, изразяващи по-агресивно поведение спрямо съучениците си. По този начин целим, родителите да се запознаят с поведението на техните деца и да ги превърнем в наши партньори.
Обществото е длъжно да реабилитира самочувствието и авторитета на българския учител.
Призовавам педагогическият колектив и неправителствени организации да подкрепят моята идея в името на учениците".
Предложението на директора на НУ"Христо Ботев" е прието от педагогическия екип в Плевенското начално училище.