До края на този месец община Кюстендил трябва да подаде заявление за вписване в списъка в единната среда за обмен на електронни документи, информира секретарят на администрацията Цветанка Христова. " Това ще ни даде възможност за предоставяне на услуги по електронен път. В момента в общината имаме разработени три услуги , които се предоставят чрез електронен подпис -подаване на декларация по Закона за местните данъци и такси за удостоверяване на имущество и имоти, издаване на удостоверение за постоянен адрес и такова за наличие на реституционни претенции, за недвижими имоти и общинска собственост", уточни Цветанка Христова.
Община Кюстендил разработва проект за предоставяне на още 6 услуги по електронен път, коментираха още от общинска администрация. Сред тях са приемане и обработване на декларации за годишен патентен данък, приемане и обработване на декларации с данък върху превозните средства, информации и справки по заявки на предприятия, издаване на удостоверение за декларирани данни, приемане на декларации за определяне на такса смет.