По-важните теми от днешния брой на вестник „100 вести":
Вчера около 11:00 часа габровец намери кирка, забита в тавана на лекия си автомобил „Ауди“, паркиран на ул. „Тотю Иванов“ в Габрово. Ръждивият инструмент беше пробил ламарината близо до люка на 23-годишната кола. 63-годишният собственик работи като охранител, няма бизнес, не пречи никому.
Опасните тунели в Габровска област, обслужващи републиканската пътна мрежа, са два – този до Дряновския манастир и до „Капитан дядо Никола“, а в страната те са 14 сочи докладът на н.с. инж. Веселин Димитров, директор на Института по пътища и мостове (ИПМ).
Замислената да гостува в учебни институции документална изложба на Дома на хумора и сатирата „Личности и събития от историята на габровския хумор” гостува в Националната Априловска гимназия и това ще съвпадне с едно значимо творческо събитие в национален мащаб.
Екип на „Фолксваген“ снима рекламен клип в Етнографски музей на открито „Етър”. Идеята е да се представи нов автомобил на компанията, като се покажат характерни занаяти за различни страни и възможността да пристигаш навреме там, закъдето си тръгнал. Мотото, с което върви видеото, е: „Искаш ли да пътуваш без закъснение? Е, ето го българският стил – това е Етнографски музей на открито „Етър”.
Вчера около 11:00 часа габровец намери кирка, забита в тавана на лекия си автомобил „Ауди“, паркиран на ул. „Тотю Иванов“ в Габрово. Ръждивият инструмент беше пробил ламарината близо до люка на 23-годишната кола. 63-годишният собственик работи като охранител, няма бизнес, не пречи никому.
Опасните тунели в Габровска област, обслужващи републиканската пътна мрежа, са два – този до Дряновския манастир и до „Капитан дядо Никола“, а в страната те са 14 сочи докладът на н.с. инж. Веселин Димитров, директор на Института по пътища и мостове (ИПМ).
Замислената да гостува в учебни институции документална изложба на Дома на хумора и сатирата „Личности и събития от историята на габровския хумор” гостува в Националната Априловска гимназия и това ще съвпадне с едно значимо творческо събитие в национален мащаб.
Екип на „Фолксваген“ снима рекламен клип в Етнографски музей на открито „Етър”. Идеята е да се представи нов автомобил на компанията, като се покажат характерни занаяти за различни страни и възможността да пристигаш навреме там, закъдето си тръгнал. Мотото, с което върви видеото, е: „Искаш ли да пътуваш без закъснение? Е, ето го българският стил – това е Етнографски музей на открито „Етър”.