Нов тип телефонна измама опитали да извършат неизвестни лица, съобщиха от ЕНЕРГО-ПРО.
В началото на седмицата измамник се обадил на домашните телефони на живеещи в жилищен блок във варненския квартал „Левски“. Представил се, че е от ЕНЕРГО-ПРО и казал, че „ще събира парите за ток на място“.
Живеещ в блока човек уведомил ЕНЕРГО-ПРО за необичайните обаждания, които той и неговите съседи получили в един и същи ден. Служители на дружество обяснили, че в ЕНЕРГО-ПРО няма практика да се събират сметките за ток „на място“. Компанията потърси съдействие от ОД на МВР – Варна. Представители на ЕНЕРГО-ПРО и на Второ РУ „Полиция“ извършиха проверка на адреса по сигнала за опит за измама. За щастие, хората в блока не попаднали в капана.
Уведомяваме нашите клиенти, че в ЕНЕРГО-ПРО никога не е съществувала практика сметките за електроенергия да се събират по адресите. Обръщаме внимание, че подобни „предложения“ са опит за измама. Съветваме нашите клиенти, ако получат предложение „да заплатят сметката си на място“, незабавно да сигнализират на денонощния телефон на ЕНЕРГО-ПРО 0700 161 61 или да се обърнат към органите на Полицията.
За улеснение на своите клиенти компанията е предоставила възможност за избор между различни начини за заплащане на консумираната електроенергия:
· В брой на касите на Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, Български пощи, Информационно обслужване или на касите на EasyPay
· По банков път чрез директен дебит, платежно нареждане или банкомат
· По интернет чрез електронно банкиране, системата за електронно плащане еРау.bg, чрез услугите на transcard и iCARD
За повече информация по въпроси, свързани с плащането на електрическа енергия, клиентите могат да се обадят на денонощния телефон 0700 161 61, да посетят Центровете за обслужване на клиентиили интернет страницата на компанията: www.energo-pro.bg.