Бургазлии ползват телефон 112, вместо жалби в институциите
Бургазлии ползват телефон 112, вместо жалби в институциите / netinfo

Tройно повече хора използват спешния телефон 112 за проблеми свързани с електропреносната и ВиК и газопреносната мрежа, сочи справка на бургаския омбудсман Таню Атанасов. По негови данни през 2011-а, сигналите на гражданите за нередности и аварии са били 129, през 2012 г. техният брой нараства на 435.

"Като се вникне по-внимателно в структурата на тази обобщена цифра се виждат много проблеми, които хората вече не желаят да търпят. В годишен аспект, най-висок е бил броя на сигналите през месеците октомври и ноември, съответно 67 и 63", информира общественият посредник. По данни на Община Бургас броя на възникналите аварии във В и К мрежата са 262, а в електропреносната система - 232.