Най-мащабното събитие за онлайн маркетинг у нас ще се проведе на 18 февруари
Най-мащабното събитие за онлайн маркетинг у нас ще се проведе на 18 февруари / www.sxc.hu

IAB Forum Bulgaria 2011 ще представи резултатите и тенденциите в онлайн маркетинга и рекламата у нас. Форумът, който ще се проведе на 18 февруари в хотел „Шератон" в столицата, e най-мащабното събитие на IABulgaria за годината. То ще е основното събитие в областта на онлайн рекламата и маркетинга за 2011-а. Форумът е еднодневен с международни и български лектори.

Основен акцент е българският онлайн пазар. Ще бъдат представени резултатите от първото голямо проучване, проведено у нас от IABulgaria и PriceWaterhousCoopers за дигиталния пазар през 2010-а. На форума в подробности ще бъдат разгледани множество аспекти на успешното интернет присъствие и тенденции за 2011-а - метрики, ад сървинг, мобилен маркетинг, рекламни площадки, стандарти за онлайн реклама.

IAB Forum Bulgaria ще бъде открит от председателя на IAB Европа Алан Юро, който идва специално по този повод у нас.

"Организираме едно силно събитие. Интересът от страна на рекламодатели, маркетолози, медии е голям. В плановете на IABulgariа за годината са да организираме обучения, проучвания и други дейности в подкрепа на развитието на онлайн пазара", сподели Жанет Найденова, председател на „Интерактив Асошиейшън България".

Форумът ще се проведе на 18 фувруари 2011 година в хотел "Шератон" в София. Вход - само за регистрирани участници. Всички останали могат да следят събитието онлайн ТУК.

„Интерактив Асошиейшън България" е учреден на 5 август 2009 година чрез обединение на водещите интернет медии: Дарик Нюз ЕООД, Дир.БГ АД, Икономедиа АД,Инвестор.БГ АД, НетИнфо.БГ АД. Днес в ИАБ членуват общо 14 компании. Мисията на „Интерактив Асошиейшън България" е да популяризира преимуществата и възможностите на интерактивния маркетинг като таргетиране, измеримост в реално време, висока ефективност, разнообразие на формите и подходите и да утвърди интернет като един от основните канали за комуникация.