До дни ще стане ясно къде на Балканите „Фолксваген“ ще построи нов завод, в който вероятно ще бъдат инвестирани милиарди евро. В последния етап от съревнованието са останали само две държави - България и Турция, съобщава "24 часа".
По информация на германската информационна агенция ДПА решението още не е взето, но на първото заседание на Надзорния съвет на концерна след Великден ще стане ясно окончателно къде ще е новият завод. Все още и България, и Турция имат шанс, твърди ДПА, позовавайки се на източници от концерна. Самата фирма отказва всякакъв коментар.
И в двете страни цената на труда е много по-ниска от тази в Германия. Турция има опит в автомобилостроенето, но пък България е член на ЕС и това улеснява максимално подобна инвестиция.
Вучич: Бойко ми е приятел, но борбата за Фолксваген е борба за Сърбия
Според запознати ден преди посещението на германския президент Франк-Валтер Щайнмайер в София екип от „Фолксваген“ е посетил столицата и е огледал детайлно една немскоезична детска градина. Образователната инфраструктура също е част от условията, които обмисля концернът.
В новия завод ще се произвеждат автомобили от марките Skoda Karoq и Seat Ateca. В Германия заводите ще преминат към производство на електроавтомобили.
По информация на германската информационна агенция ДПА решението още не е взето, но на първото заседание на Надзорния съвет на концерна след Великден ще стане ясно окончателно къде ще е новият завод. Все още и България, и Турция имат шанс, твърди ДПА, позовавайки се на източници от концерна. Самата фирма отказва всякакъв коментар.
И в двете страни цената на труда е много по-ниска от тази в Германия. Турция има опит в автомобилостроенето, но пък България е член на ЕС и това улеснява максимално подобна инвестиция.
Вучич: Бойко ми е приятел, но борбата за Фолксваген е борба за Сърбия
Според запознати ден преди посещението на германския президент Франк-Валтер Щайнмайер в София екип от „Фолксваген“ е посетил столицата и е огледал детайлно една немскоезична детска градина. Образователната инфраструктура също е част от условията, които обмисля концернът.
В новия завод ще се произвеждат автомобили от марките Skoda Karoq и Seat Ateca. В Германия заводите ще преминат към производство на електроавтомобили.