Стратегията на Yettel за устойчиво развитие получи най-високото отличие в конкурса ESG Awards на PwC. Усилията на оператора за изграждане на бизнес в баланс с бъдещето бяха оценявани по над 50 критерия, с което Yettel защити дългосрочния си ангажимент за устойчивост към своите клиенти, служители и околната среда.
„За нас е голямо щастие да получим признание в областта, която най-добре показва същността на една компания и пътя, по който е избрала да върви. В Yettel вярваме, че всичко в света трябва да съществува в баланс: с природата, с хората, в баланс с бъдещето ни. Посвещаваме тази награда на служителите на Yettel, които взеха присърце темата за устойчивото развитие и с много решителност сътвориха стратегия не с празни думи, а с конкретни измерими цели. Признанието тази вечер ни мотивира още повече да постигнем резултатите, към които се стремим, и така да променяме средата около нас към по-добро“, заяви Михаела Калайджиева, главен директор „Корпоративна политика“, която прие наградата на официална церемония по награждаване на победителите.
В ESG Awards на PwC България се включиха близо 70 компании, които прилагат ефективна ESG стратегия и предлагат иновативни продукти и услуги с положително въздействие върху околната среда и обществото. Отличията бяха присъдени в четири категории, като Yettel завоюва първото място сред телекомите в категория „Стратегия“.
Високото признанието идва малко повече от месец след като операторът обяви официално първия си доклад за устойчивост заедно с петгодишната си стратегия за устойчиво развитие. Тя е изградена върху четири основни стълба: грижа за околната среда, хора, развитие на технологиите за устойчиво бъдеще и управление, основано на почтеност и прозрачност. Във всяко едно от направленията компанията е заложила конкретни и измерими цели, с които да намали въздействието от дейността си и да постигне по-устойчиво бъдеще за своите клиенти, служители и за околната среда.
Един от акцентите сред таргетите на телекома е събирането до 2028 г. на поне 127 тона електронни отпадъци, които са най-бързо растящият поток от отпадъци в световен мащаб (statista.com). Сред целите, свързани с хората, е подобряване на баланса между мъжете и жените на технологични позиции в компанията. Телекомът не само поема ангажимента да реализира своите цели, но и си поставя като мисия да приобщи към въпросите за устойчивостта своите служители, потребителите си и обществото. Yettel планира да достига с полезна информация за устойчивия начин на живот до 2 500 000 души годишно, а хората в компанията да даряват по 1000 работни часа всяка година за екологични и социални каузи. Операторът е фокусирал усилия и във внедряването на иновации в технологиите, онлайн защитата, и развитието на 5G мрежата си, която да стане достъпна до 85% от населението в България до 2026 г.
Повече за доклада за устойчивост и стратегията за устойчиво развитие на Yettel можете да видите тук.
„За нас е голямо щастие да получим признание в областта, която най-добре показва същността на една компания и пътя, по който е избрала да върви. В Yettel вярваме, че всичко в света трябва да съществува в баланс: с природата, с хората, в баланс с бъдещето ни. Посвещаваме тази награда на служителите на Yettel, които взеха присърце темата за устойчивото развитие и с много решителност сътвориха стратегия не с празни думи, а с конкретни измерими цели. Признанието тази вечер ни мотивира още повече да постигнем резултатите, към които се стремим, и така да променяме средата около нас към по-добро“, заяви Михаела Калайджиева, главен директор „Корпоративна политика“, която прие наградата на официална церемония по награждаване на победителите.
Yettel
Високото признанието идва малко повече от месец след като операторът обяви официално първия си доклад за устойчивост заедно с петгодишната си стратегия за устойчиво развитие. Тя е изградена върху четири основни стълба: грижа за околната среда, хора, развитие на технологиите за устойчиво бъдеще и управление, основано на почтеност и прозрачност. Във всяко едно от направленията компанията е заложила конкретни и измерими цели, с които да намали въздействието от дейността си и да постигне по-устойчиво бъдеще за своите клиенти, служители и за околната среда.
Един от акцентите сред таргетите на телекома е събирането до 2028 г. на поне 127 тона електронни отпадъци, които са най-бързо растящият поток от отпадъци в световен мащаб (statista.com). Сред целите, свързани с хората, е подобряване на баланса между мъжете и жените на технологични позиции в компанията. Телекомът не само поема ангажимента да реализира своите цели, но и си поставя като мисия да приобщи към въпросите за устойчивостта своите служители, потребителите си и обществото. Yettel планира да достига с полезна информация за устойчивия начин на живот до 2 500 000 души годишно, а хората в компанията да даряват по 1000 работни часа всяка година за екологични и социални каузи. Операторът е фокусирал усилия и във внедряването на иновации в технологиите, онлайн защитата, и развитието на 5G мрежата си, която да стане достъпна до 85% от населението в България до 2026 г.
Повече за доклада за устойчивост и стратегията за устойчиво развитие на Yettel можете да видите тук.