/ Gift Come True
Gift Come True е една от първите платформи за преживявания в България. Основана през 2017г. платформата се фокусира върху две основни цели: да "изчисти” понятието „ваучер“ от асоциация с преоценена стока и да дефинира нов прочит на идеята за „подарък“, давайки фокус върху преживяванията и споделените моменти между любими хора. Днес платформата работи както с крайни клиенти, така и с компании, предоставяйки гъвкави решения и иновации в областта на социалните придобивки и тиймбилдинг активностите.

Кога и как беше основан бизнесът Gift Come True? 

Gift Come True е идея, която съвсем естествено се появява в момент, който налага иновативност и гъвкавост в подаряването. През 2017г. основателят, Анелия Сурлекова, трябва да измисли подарък в последния момент за дъщеря си, която е в чужбина. Прехвърля идеи за поредната вещ, но избира да подари ваучер за активност в рамките на интересите на дъщеря си, сбъдвайки една нейна мечта – да създаде свой собствен парфюм. Анелия има дългогодишен опит в сферата на маркетинга, тъй като е изпълнителен директор на една от водещите PR агенции в България – Брокс Вижън. Водена от натрупания опит, тя вижда възможност да изгради дигитален хъб, с помощта на който всеки да може лесно и бързо да поднася смислен подарък. По този начин тя създава платформата с мисъл да я превърне в мястото, където подаръкът става преживяване.

Ето как през 2017г. този нов подход в “подаряването” си проправя път в България, замествайки успешно поредната ненужна вещ с емоцията на споделените моменти, нови умения и незабравими спомени.

Стартирайки само с шепа партньори, Gift Come True успява да се превърне в бранд, който хората асоциират с различния подарък, с преживяване. Към момента платформата оперира с над 250 партньори в България и чужбина, а портфолиото от преживявания отдавна е надхвърлило 500. Gift Come True цели да улесни клиентите, които търсят бързо, лесно и креативно решение за подарък, предлагайки дигитален хъб, пълен с идеи за преживявания.

Gift Come True
Gift Come True

Какво ви вдъхновява да продължавате напред въпреки предизвикателствата? 

Разглеждаме трудностите и предизвикателствата като възможности за растеж. Конкурентната среда и разнообразните изисквания от страна на клиенти и партньори са неделима част от нашия път напред, защото ни предизвикват да търсим непрекъснато поле за подобрения и за разграничаване на пазара. Самите ние доста често си поставяме предизвикателства – включително технологични.

Работим с основна платформа на световната компания в областта на електронната търговия Shopify, а отделно и с няколко други системи, които са изцяло персонализирани за нашия метод на работа и работят ръка за ръка с Shopify. Тази динамика поражда необходимост от ежедневен баланс между нашите бизнес цели, желанието ни да подобряваме клиентското изживяване, амбицията ни да водим пазара в тази сфера с иновация и естетически издържан продукт. За всичко това ни помага нашия разработчик Николас Влахос, който успешно съвместява работата на тези системи и експериментира с актуални технологии.

Колко често реализирате нови продукти? Експериментирате ли или всичко е базирано на прецизни проучвания? 

Отговор: Нашите продукти всъщност представляват услуги, предлагани от различни доставчици в България и в Гърция. Допълването на платформата с нови услуги за нас е въпрос на баланс между прецизно проучване и смислено проведен експеримент.
Тъй като работим рамо до рамо с доставчиците на услугите, доста често самите ние сме двигател за модификация, подобрение или пък изцяло нови услуги. За нас качеството е водещ фактор пред количеството. Целта ни е да предлагаме разнообразие от преживявания на клиентите ни, които да носят приятни емоции и спомен.

При разработването на платформата и нашия уебсайт също се осланяме на баланс. Експериментираме с нови технологии, но и използваме вече налични работещи решения. Интеракцията на нашите клиенти с платформата сама по себе си е преживяване и ние се стараем то да бъде лесно, удобно и приятно.

Как giftcometrue.com се справя с управлението на клиентските отзиви и коментари? Какви стратегии използвате за интегриране на обратната връзка от клиентите в подобряване на вашата платформа и услуги? 

Отговор: В сферата на нашия бизнес обратната връзка от клиенти е от особено значение. До голяма степен Gift Come True не е само посредник между клиента и услугата. Наша отговорност е да се вслушваме в желанията и предложенията на потребителите. Имаме вътрешни механизми, които засягат обработката на обратна връзка за работа с платформата и за самите преживявания. Както и по-горе споменахме, за нас качеството на предоставяните услуги е по-важно от количеството. Ето защо във времето сме преустановявали услуги или работа с партньори, които не отговарят на нивото, което бихме искали да предоставим на клиентите.

Gift Come True
Gift Come True

Тъй като партньорите са неделима част от нашия бизнес, няма как да не споменем, че обратната връзка с тях също е от значение. Смеем да твърдим, че от 2017г. насам сме израснали заедно със стотици доставчици на услуги, във времето сме помагали на тяхното развитие, и сме дали възможност на различни бизнеси да се представят пред нашата динамично растяща и лоялна база от клиенти. А това се случва с непрекъснат обмен на информация, двустранна обратна връзка и налагане на подобрения.

 Само на българския пазар ли оперирате, имате ли планове да излизате на външни пазари?

Gift Come True е единствената по рода си в България успешно изградена двуезична платформа, която вече стъпи и на друг пазар – Гърция. С южната ни съседка всъщност работим от няколко години, но през 2024г. целенасочено започнахме да разработваме категория за преживявания именно там. Гърция е държава с огромно разнообразие от различни активности и добра традиция в предоставянето на услуги. За нас е важно да покажем на клиентите ни, че това е дестинация, която заслужава да бъде посетена отвъд летния сезон и предлага много повече от отдих на море.

Ето защо работим усилено за набирането на добри партньори, с които да предоставяме нови и различни преживявания за нашите клиенти.
В дългосрочен план амбицията ни е да разширим дейността си в държавите около България и да я унифицираме в платформа, която да дава неограничени идеи за активности и преживявания у нас и извън страната. Стремим се да превърнем Gift Come True в място, което да обедини бизнеси от България и чужбина, предоставяйки на клиентите ни пълноценна карта на преживявания, възможности за опознаване на култури и традиции, идеи за кулинарен туризъм и много други.

Gift Come True е част от eCommerce Awards 2024 – конкурсът, който търси звездите на онлайн търговията в България! Повече информация за наградите и как да се включите, може да намерите тук: ecommerceawards.bg.