Калоян Илиев има повече от 10 години опит в дигиталния маркетинг и е съсобственик и управител на семейната фирма UWEAR.bg за лицензни детски стоки.
"Нашият бизнес не би се развил по този начин, ако не бяхме опитвали нови неща, без да се страхуваме, без да преодоляваме всякакви бариери. Ако не водихме постоянна, открита и ясна комуникация с нашите клиенти, нямаше да имаме твърда основа, на която да се осланяме за нашия растеж". Това споделя Калоян Илиев от UWEAR.bg.
"За щастие работим с много коректни партньори както в България, така и в Европа, истински визионери и предприемачи. Те винаги са ни помагали и подкрепяли. От тях винаги сме получавали човешко отношение, а не просто финализирани търговски сделки", споделя още той.
1. Кога, как и кой стартира бизнесът на UWEAR?
Основният двигател на идеята за семеен бизнес дойде от съпругата ми, Елена. През 2015 година и двамата с нея бяхме служители в голяма международна и също така голяма българска компания. Идеята да започнем нещо наше в тези години беше особено примамлива и дори екзотична. Мотиватори за стартиране и развитие на семеен онлайн бизнес винаги са били нашите деца с техните интереси и хобита. Първо LEGO, после детски анимации и комикси, след това електронни игри и накрая сериали по стрийминг платформите са формирали фокуса на продуктите в нашето портфолио. И в момента нашите три деца на спират да ни вдъхновяват.
2. Каква е мисията на вашата компания?
Ние насърчаваме децата да бъдат самите себе си. Да обличат и носят това, което им доставя удоволствие. Вкъщи, навън и в училище. Дрехите, часовниците, аксесоарите и раниците, които предлагаме, дават свобода на игрите, на въображението и на творчеството на малчуганите.
Представляваните от нас брандове LEGO, MINECRATF, SANTORO GORJUSS, SUPER MARIO, FORTNITE, HARRY POTTER, и др. ни задължават да поддържаме висок стандарт на обслужване, безупречна репутация и висока клиентската удовлетвореност.
3. Кое е вашето конкурентно предимство пред брандове във вашата ниша?
Стремим се да предложим индивидуален подход при всяка една продажба, към всеки един наш клиент. Опитваме се да оставим собствен характерен почерк при всяко общуване. Това е, което ни движи напред. Нашите партньори обичат да казват, че като семейна компания ние се грижим за бизнеса си, както едно домакинство за личните си здраве и финанси 😊.
4. Кои дигитални канали работят най-добре за вашия бизнес?
В голямата си част нашите клиенти (майки на деца между 5 и 10 години) ползват социалните мрежи Facebook и Instagram. Ето защо именно там ние комуникираме с тях най-успешно.
5. Колко често реализирате нови продукти? Експериментирате ли или всичко е базирано на прецизни проучвания?
Нашият бизнес е сезонен. Ние предлагаме ученически раници и пособия за училище, и подаръчни лайфстайл продукти. Ето защо най-силните периоди в нашия бизнес са веднъж преди началото на учебната година и втори път преди Коледа. Производителите и партньорите, с които работим, всяка година традиционно представят нови колекции. Като техни ексклузивни дистрибутори за България ние също ги предлагаме на нашата аудитория, партньорите и клиентите ни. Обичаме да експериментираме с нови брандове и нови производители, но винаги следваме традицията фокусът на нашия бизнес да е неизменно свързан с лицензните детски стоки. Вече сме разпознаваеми и често асоциирани с качествения детски мърч.
6. Как бихте завършили изречението: Да се прави онлайн бизнес в България си струва защото...?
… Защото в България електронната търговия се развива с много бурни темпове. И колкото и малък да е пазарът в България, той обещава растеж и перспектива в следващите години. От друга страна всички участници в екосистемата на онлайн бизнеса тук в България и на Балканите са на много високо световно ниво. Техните софтуери и ноу-хау гарантират необходимата автоматизация и бърз растеж на целия бранш у нас. И не на последно място – България все пак е малка страна и ако веднъж си изградил добра репутация и доверие, то занапред става по-лесно да се развиваш и растеш. Когато местният пазар ти отеснее, винаги можеш да се разшириш към Балканите, цяла Европа и дори САЩ.
UWEAR e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.
"Нашият бизнес не би се развил по този начин, ако не бяхме опитвали нови неща, без да се страхуваме, без да преодоляваме всякакви бариери. Ако не водихме постоянна, открита и ясна комуникация с нашите клиенти, нямаше да имаме твърда основа, на която да се осланяме за нашия растеж". Това споделя Калоян Илиев от UWEAR.bg.
"За щастие работим с много коректни партньори както в България, така и в Европа, истински визионери и предприемачи. Те винаги са ни помагали и подкрепяли. От тях винаги сме получавали човешко отношение, а не просто финализирани търговски сделки", споделя още той.
Основният двигател на идеята за семеен бизнес дойде от съпругата ми, Елена. През 2015 година и двамата с нея бяхме служители в голяма международна и също така голяма българска компания. Идеята да започнем нещо наше в тези години беше особено примамлива и дори екзотична. Мотиватори за стартиране и развитие на семеен онлайн бизнес винаги са били нашите деца с техните интереси и хобита. Първо LEGO, после детски анимации и комикси, след това електронни игри и накрая сериали по стрийминг платформите са формирали фокуса на продуктите в нашето портфолио. И в момента нашите три деца на спират да ни вдъхновяват.
Ние насърчаваме децата да бъдат самите себе си. Да обличат и носят това, което им доставя удоволствие. Вкъщи, навън и в училище. Дрехите, часовниците, аксесоарите и раниците, които предлагаме, дават свобода на игрите, на въображението и на творчеството на малчуганите.
Представляваните от нас брандове LEGO, MINECRATF, SANTORO GORJUSS, SUPER MARIO, FORTNITE, HARRY POTTER, и др. ни задължават да поддържаме висок стандарт на обслужване, безупречна репутация и висока клиентската удовлетвореност.
3. Кое е вашето конкурентно предимство пред брандове във вашата ниша?
Стремим се да предложим индивидуален подход при всяка една продажба, към всеки един наш клиент. Опитваме се да оставим собствен характерен почерк при всяко общуване. Това е, което ни движи напред. Нашите партньори обичат да казват, че като семейна компания ние се грижим за бизнеса си, както едно домакинство за личните си здраве и финанси 😊.
В голямата си част нашите клиенти (майки на деца между 5 и 10 години) ползват социалните мрежи Facebook и Instagram. Ето защо именно там ние комуникираме с тях най-успешно.
5. Колко често реализирате нови продукти? Експериментирате ли или всичко е базирано на прецизни проучвания?
Нашият бизнес е сезонен. Ние предлагаме ученически раници и пособия за училище, и подаръчни лайфстайл продукти. Ето защо най-силните периоди в нашия бизнес са веднъж преди началото на учебната година и втори път преди Коледа. Производителите и партньорите, с които работим, всяка година традиционно представят нови колекции. Като техни ексклузивни дистрибутори за България ние също ги предлагаме на нашата аудитория, партньорите и клиентите ни. Обичаме да експериментираме с нови брандове и нови производители, но винаги следваме традицията фокусът на нашия бизнес да е неизменно свързан с лицензните детски стоки. Вече сме разпознаваеми и често асоциирани с качествения детски мърч.
6. Как бихте завършили изречението: Да се прави онлайн бизнес в България си струва защото...?
… Защото в България електронната търговия се развива с много бурни темпове. И колкото и малък да е пазарът в България, той обещава растеж и перспектива в следващите години. От друга страна всички участници в екосистемата на онлайн бизнеса тук в България и на Балканите са на много високо световно ниво. Техните софтуери и ноу-хау гарантират необходимата автоматизация и бърз растеж на целия бранш у нас. И не на последно място – България все пак е малка страна и ако веднъж си изградил добра репутация и доверие, то занапред става по-лесно да се развиваш и растеш. Когато местният пазар ти отеснее, винаги можеш да се разшириш към Балканите, цяла Европа и дори САЩ.