След категоричния успех на NOVA в първата част на иновативния есенен сезон 2 в 1, медията затвърди лидерската си позиция и със старта на втората част на сезона. През изминалата седмица в ефира на NOVA успешно и с преднина стартираха три предавания: Bake Off: най-сладкото състезание", „Мис Пепеляшка" и „Аз обичам България". С това медията не само се доказва като абсолютен и предпочитан избор, но и продължава тенденцията да предлага разнообразно, качествено и иновативно съдържание на зрителите.
Най-родолюбивото предаване „Аз обичам България" се завърна на екрана с изключителен успех. В петък вечер то бе категоричният избор на активното население 18-49 години, като е предпочетено от 33.8 % от зрителите, което е с 51% повече от втората по гледаемост телевизия bTV по същото време и постига над 11 пункта по-голям аудиторен дял. Още по-убедителни резултати предаването постигна сред най-трудно достъпната по-млада аудитория 18-34 години, където преднината пред втората по гледаемост телевизия bTV е цели 89%, а делът на тази аудиторна група е над 17 пункта по-голям. Над 16 пункта пък беше преднината на NOVA сред активното градско население, което възлиза на 74% повече зрители пред екраните за времевия интервал на петъчното шоу, в сравнение с втората по гледаемост телевизия bTV.
В периода на големите стартове 14 - 18 ноември, част от втория етап на есенния сезон 2 в 1, NOVA отново затвърждава преднината си пред втората по гледаемост телевизия bTV, като в най-гледаното време 20.00 - 21.59 е предпочитана от 29.2% от активното население 18-49 години. С над 40% NOVA води и сред активното градско население 18-49 години и най-труднодостъпната млада аудитория 18-34 години.