Дженифър Лопес и Алекс Родригес се заеха с нов бизнес. Двойката, която има общо състояние на стойност около 750 милиона долара (според информация от януари Алекс Родригес има около 350 милиона долара, а Лопес има нетна стойност от 400 милиона долара), инвестира част от средствата си в марка кафе. Така известната двойка стана миноритарен собственик на компанията "Kitu Life", основана в САЩ през 2016 г., която произвежда "Super Coffee", подобрена линия кафе без захар. Двойката "ще помогне на марката да разгърне пълния си потенциал", казаха от компанията.
„Моите братя и аз сме развълнувани да продължим да изграждаме нашия бизнес с Дженифър и Алекс“, каза Джим Де Кико, главен изпълнителен директор на „Super Coffee“.
Тази новина е доста парадоксална, защото всеки, който понякога разлиства списание за знаменитости, знае, че атрактивната Джей Ло е голям противник на пиенето на кафе и тя е в списъка на знаменитостите, които никога през живота си не са пили кафе и не планират да пият такова.
„Не пия алкохол, не пуша цигари и не приемам кофеин под никаква форма. Всичко това унищожава кожата ужасно, особено с напредването на възрастта“, каза тя пред „Ю Ес Уикли“ през 2016 г., попитана за нейната тайна за красота. Затова ще бъде много интересно да видим как ще популяризират кафето си. Може би певицата изведнъж ще придобие някои нови навици.
Понастоящем базираната в Ню Йорк компания има 90 щатни служители и отбелязва експлозивен ръст на приходите. През 2016 г. "Супер кафе" е спечелила 200 000 щатски долара, през 2017 г. 800 000 долара, през 2018 г. е нараснала до 3,5 млн., през 2019 г. - 26 млн. долара, а през 2020 г. се смята, че ще достигне 70 млн. Родригес каза пред медиите, че той и бъдещата му съпруга обожават печелившите компании с печеливши основатели, които имат специална енергия.
This just in! We’ve added two new all-stars to our Super Coffee roster. @JLo and @AROD have officially joined the Super Coffee family as investors. Read more here: https://t.co/kgMLEA790m. pic.twitter.com/2KFG8v4Zmn
— Super Coffee (@DRINKSUPERCO) September 25, 2020
„Моите братя и аз сме развълнувани да продължим да изграждаме нашия бизнес с Дженифър и Алекс“, каза Джим Де Кико, главен изпълнителен директор на „Super Coffee“.
Тази новина е доста парадоксална, защото всеки, който понякога разлиства списание за знаменитости, знае, че атрактивната Джей Ло е голям противник на пиенето на кафе и тя е в списъка на знаменитостите, които никога през живота си не са пили кафе и не планират да пият такова.
„Не пия алкохол, не пуша цигари и не приемам кофеин под никаква форма. Всичко това унищожава кожата ужасно, особено с напредването на възрастта“, каза тя пред „Ю Ес Уикли“ през 2016 г., попитана за нейната тайна за красота. Затова ще бъде много интересно да видим как ще популяризират кафето си. Може би певицата изведнъж ще придобие някои нови навици.
Понастоящем базираната в Ню Йорк компания има 90 щатни служители и отбелязва експлозивен ръст на приходите. През 2016 г. "Супер кафе" е спечелила 200 000 щатски долара, през 2017 г. 800 000 долара, през 2018 г. е нараснала до 3,5 млн., през 2019 г. - 26 млн. долара, а през 2020 г. се смята, че ще достигне 70 млн. Родригес каза пред медиите, че той и бъдещата му съпруга обожават печелившите компании с печеливши основатели, които имат специална енергия.