/ iStock/Getty Images
„Основната ни дейност е търговия с фитнес оборудване, спортна екипировка, къмпинг, туристическо оборудване, дрехи, мото аксесоари и други.“ Кои са САКСО ООД ще научим от интервюто с управителя на фирмата - Владимир Димов.

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията е на пазара повече от 17 години. Във фирмата работят над 50 служители с дългогодишен опит в търговията със стоки на дребно и онлайн платформи. Онлайн магазинът ни Yako.bg е създаден с цел удобство и бърз достъп за нашите клиенти на продуктите, които предлагаме.

Yako.bg

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Нашите продукти са разположени в 5 основни категории: фитнес, спорт, къмпинг и туризъм, дрехи и обувки и мото. Предлагаме разнообразие от продукти като бягащи пътеки, велоергометри, палатки, спални чували, туристически обувки, термо бельо, тениски, мото каски, мото якета, мото панталони, мото ръкавици и др. Продуктите в тези категории са с нужната информация като описание, снимки и технически параметри. Поддържаме съдържанието на сайта актуално и интересно. Използваме блога ни, за да предоставяме статии с полезна информация на нашите потребители. Не забравяме и социалните медии, както и имейл маркетинг.

Къде се продава по-лесно: онлайн или офлайн?
Онлайн се поръчва по-бързо и по-лесно. Съвременните платформи за електронна търговия се управляват удобно през компютър или мобилен телефон. Има възможност за продажби в световен мащаб, а продуктите са достъпни за потребителя 24/7.

Yako.bg

Къде е най-трудно да се реализират продажби и защо?
Най-трудно се реализират продажби на нови пазари, заради липсата на конкретна информация за съответните пазари.

Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Дигиталният маркетинг на Yako.bg се разпространява от SEO оптимизация, социални медии, контент мениджмънт, бюлетини, одити, анализи и Ноу Хау.

Yako.bg

Продавате ли в чужбина и какво е различното там?
Да, продаваме в чужбина, а различното е потребителските навици на всяка националност.

Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?
Да сме по-гъвкави и атрактивни, за да отговорм на очакванията на нашите клиенти. Да подобрим процесите, носещи вторични продажби.

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Искаме по-конкурентни условия за всеки онлайн търговец, както и сигурност в законовите розпоредби, касаещи онлайн маркетинга.