„Фокусирани сме най-вече в продукти, които се използват за екстремни спортове - тротинетки за трикове, BMX и Dirt Jump велосипеди, скейтбордове и др. Предлагаме голямо разнообразие от резервни части и протектори. Една от нашите основни цели е да ангажираме децата с тези видове спорт, защото в днешно време те прекарват все по-малко време навън.“
Кои са „SkateZoo“ и каква е мисията им, ще научим в интервюто с тях.
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
Нашата компания е основана през 2020г. и се занимава с търговия на спортни стоки.
Фокусирани сме най-вече в продукти, които се използват за екстремни спортове - тротинетки за трикове, BMX и Dirt Jump велосипеди, скейтбордове и др. Предлагаме голямо разнообразие от резервни части и протектори. Една от нашите основни цели е да ангажираме децата с тези видове спорт, защото в днешно време те прекарват все по-малко време навън.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Екипът ни не е многоброен, но компенсираме с отдаденост и висок професионализъм. За нас е много важно индивидуалното отношение към всеки клиент. Още при създаването на компанията стартирахме изцяло онлайн продажби, защото преценихме, че по този начин можем да обхванем много по-голяма аудитория и да представяме нашите продукти.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Продуктите, които предлагаме в SkateZoo са висок клас, произведени от световно известни марки в света на freestyle скутеринга. Предлагаме велосипеди за скокове на едни от утвърдените брандове в цял свят. Залагаме на различни подходи, чрез които да поддържаме интереса към тях. Използваме платформите на Instagram, TikTok и Facebook, за да показваме най-новите трендове в този бранш.
Правим за своите клиенти различни промоции, игри и Giveaway кампании. Имаме отбор от четири момчета, които участват на състезания в България и Европа. Те
представят нашия бранд, правят ревюта на различни продукти и показват своите умения на по-малки деца. Те са важна част от нашия екип, защото не само рекламират бранда, но
и помагат за развитието на този спорт в България.Ние разполагаме с Custom Builder, който служи за сглобяване на тротинетка за трикове на части. Клиентът има възможност да премине бързо и лесно през всички 8 части( категории ), които са му необходими, за да сглоби своята тротинетка. Използването на този конфигуратор е интересно за децата, но е и улеснение зародителите.
Къде е най-трудно да се реализират продажби и защо?
Няма трудно и невъзможно място за реализиране на продажби. Най-важното е да се избере правилният подход, спрямо аудиторията. Всеки бранш има своите особености, но
когато си запознат с тях, те не са пречка. Важно е да бъдеш гъвкав и да използваш различни методи при развиването на даден бизнес.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Нашият онлайн магазин е “млад”, но силно вярваме, че сме го направили добър, а и работим, за да стане още по-добър. Мотивацията ни да се запишем за този конкурс е да чуем обратната връзка от журито. Събран е изключително добър екип от професионалисти, които чрез оценката си, ще ни дадат възможност да надградим. Разбира се, бихме се радвали да спечелим приза в нашата категория, но дори това да не стане, ще сме получили важна информация над какво да наблегнем в бъдеще.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
За съжаление в България много от процесите са излишно затруднени. Бихме искали по-бърза и оптимизирана администрация, която да помага на бизнеса. Нашият апел към всеки, избрал да се развива в онлайн търговията, е да спазва законодателството и да не прилага нелоялни практики, спрямо своите клиенти.
Кои са „SkateZoo“ и каква е мисията им, ще научим в интервюто с тях.
SkateZoo
Нашата компания е основана през 2020г. и се занимава с търговия на спортни стоки.
Фокусирани сме най-вече в продукти, които се използват за екстремни спортове - тротинетки за трикове, BMX и Dirt Jump велосипеди, скейтбордове и др. Предлагаме голямо разнообразие от резервни части и протектори. Една от нашите основни цели е да ангажираме децата с тези видове спорт, защото в днешно време те прекарват все по-малко време навън.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Екипът ни не е многоброен, но компенсираме с отдаденост и висок професионализъм. За нас е много важно индивидуалното отношение към всеки клиент. Още при създаването на компанията стартирахме изцяло онлайн продажби, защото преценихме, че по този начин можем да обхванем много по-голяма аудитория и да представяме нашите продукти.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Продуктите, които предлагаме в SkateZoo са висок клас, произведени от световно известни марки в света на freestyle скутеринга. Предлагаме велосипеди за скокове на едни от утвърдените брандове в цял свят. Залагаме на различни подходи, чрез които да поддържаме интереса към тях. Използваме платформите на Instagram, TikTok и Facebook, за да показваме най-новите трендове в този бранш.
SkateZoo
представят нашия бранд, правят ревюта на различни продукти и показват своите умения на по-малки деца. Те са важна част от нашия екип, защото не само рекламират бранда, но
и помагат за развитието на този спорт в България.Ние разполагаме с Custom Builder, който служи за сглобяване на тротинетка за трикове на части. Клиентът има възможност да премине бързо и лесно през всички 8 части( категории ), които са му необходими, за да сглоби своята тротинетка. Използването на този конфигуратор е интересно за децата, но е и улеснение зародителите.
Къде е най-трудно да се реализират продажби и защо?
Няма трудно и невъзможно място за реализиране на продажби. Най-важното е да се избере правилният подход, спрямо аудиторията. Всеки бранш има своите особености, но
когато си запознат с тях, те не са пречка. Важно е да бъдеш гъвкав и да използваш различни методи при развиването на даден бизнес.
SkateZoo
Нашият онлайн магазин е “млад”, но силно вярваме, че сме го направили добър, а и работим, за да стане още по-добър. Мотивацията ни да се запишем за този конкурс е да чуем обратната връзка от журито. Събран е изключително добър екип от професионалисти, които чрез оценката си, ще ни дадат възможност да надградим. Разбира се, бихме се радвали да спечелим приза в нашата категория, но дори това да не стане, ще сме получили важна информация над какво да наблегнем в бъдеще.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
За съжаление в България много от процесите са излишно затруднени. Бихме искали по-бърза и оптимизирана администрация, която да помага на бизнеса. Нашият апел към всеки, избрал да се развива в онлайн търговията, е да спазва законодателството и да не прилага нелоялни практики, спрямо своите клиенти.