Разписанието на влаковете в България вече ще е достъпно във Вайбър, информират от сайта на държавните железници.
БДЖ разширява възможностите за достъп до информация за разписанията на влаковете, като за допълнително удобство потребителите на Viber могат да ползват новосъздадения чатбот „БДЖ-Информация”.
Чрез няколко стъпки с указания за дата, начална гара на заминаване и крайна гара на пристигане асистентът във Viber показва влаковете, които предстои да тръгват според зададените от желаещите да пътуват критерии.
БДЖ ботът позволява на всеки потребител бързо и лесно да провери разписанието на влаковете за всички градове в България за няколко дни напред, както и да следи актуална информация за закъснения на влакове.
Приятно допълнение за потребителите на приложението са и специално изработените тематични стикери, изразяващи емоции и приятни моменти от пътуването с влак. “В купето за морето”, “Запазено място” и “Аз пазя природата” са само част от посланията, които вече ще разнообразяват чатовете на клиентите на БДЖ.
Присъствието на БДЖ във Viber е поредната стъпка на националния железопътен превозвач към предоставянето на нови и повече възможности за своите клиенти спрямо потребителските нужди. Пътешествениците в България вече ще получават разписанията на влакове лесно и удобно в мобилния си телефон през най-използваното приложение за комуникация в България - Viber.
БДЖ разширява възможностите за достъп до информация за разписанията на влаковете, като за допълнително удобство потребителите на Viber могат да ползват новосъздадения чатбот „БДЖ-Информация”.
Чрез няколко стъпки с указания за дата, начална гара на заминаване и крайна гара на пристигане асистентът във Viber показва влаковете, които предстои да тръгват според зададените от желаещите да пътуват критерии.
БДЖ ботът позволява на всеки потребител бързо и лесно да провери разписанието на влаковете за всички градове в България за няколко дни напред, както и да следи актуална информация за закъснения на влакове.
Приятно допълнение за потребителите на приложението са и специално изработените тематични стикери, изразяващи емоции и приятни моменти от пътуването с влак. “В купето за морето”, “Запазено място” и “Аз пазя природата” са само част от посланията, които вече ще разнообразяват чатовете на клиентите на БДЖ.
Присъствието на БДЖ във Viber е поредната стъпка на националния железопътен превозвач към предоставянето на нови и повече възможности за своите клиенти спрямо потребителските нужди. Пътешествениците в България вече ще получават разписанията на влакове лесно и удобно в мобилния си телефон през най-използваното приложение за комуникация в България - Viber.