Почиващите у нас основно се оплакват от ол инклузив услугата
Почиващите у нас основно се оплакват от ол инклузив услугата / БГНЕС, архив

Голяма част от оплакванията на туристите са свързани с ол инклузива. Това обясни министърът на туризма Николина Ангелкова в "Седмицата" на Дарик. По думите й в момента започва важен дебат за регламентирането и регулирането на ол инклузива у нас.

Глоба до 30 000 лева за хотел след оплакване на клиенти

"Голяма част от оплакванията на туристите със сигнали към нас и Комисията за защита на потребителите бяха свързани с ол инлкузива. Навсякъде, където сме правили проверки с Агенцията за безопасност на храните, обаче е установено, че има необходимите сертификати и това, което се предлага, отговаря на всички изисквания и стандарти, както за качество, така и на изискванията от закона", призна министърът.

Колко са похарчили българите за летни ваканции?

"Много е важен този дебат, който ние ще стартираме по отношение на това как да регламентираме и регулираме ол инклузива у нас. Стартираме този дебат и той ще бъде основан на всички анализи, които са ни изпратени от големите туроператори, с които работим. При тях всички туристи попълват анкетни карти. Ще анализираме нашите пазари и това какво се търси. Тогава ще можем да преценим кое е правилното решение, за да може България да запази позициите, които си извоюва това лято", поясни още Ангелкова пред Дарик.