В DecoShop хлебари, сладкари и шоколатиери могат да открият всичко за изкусните си творби.
Как, кой и кога стартира бизнеса на DecoShop.bg ?
Преди 7 години стартирахме DecoShop.bg ние – Александър и Даиана - електроинженер и инженер-технолог. Към онзи момент без опит в онлайн търговията, но с голям хъс, желание и безрезервна увереност за големи успехи! Към днешна дата Даиана е лицето, което работи с B2B клиентите и отговаря за нови продукти, които пускаме в магазина. Държи изключително на подредбата на артикулите в магазина и начина, по който изглежда. Александър отговаря за всичко, свързано с техника – от приемане и изпращане на поръчки до отстраняване на проблеми както в обекта, така и по сайта.
Стартът беше много труден, но не достатъчно, за да ни откаже. Имахме ясна линия – високо качество както на продукти, така и на обслужване! И днес е така.
Каква е мисията на Вашата компания?
За нас е удоволствие да работим точно с тези клиенти и партньори, наистина! Харесваме изключително продуктите си и сферата, в която работим. DecoShop.bg предлага готови решения за клиентите и улеснен процес на работа. Нагледно чрез презентации и демонстрации показваме продуктите си. Съдействаме и с рецепти, начин на работа, стъпки за постигане на определени резултати при изделията.
Често ли се променят тенденциите в сладкарството?
Както във всеки бранш през определен период навлизат нови продукти и тенденции, което се отразява благоприятно както за продажбите, така и за човешката необходимост „за нещо ново“. Все повече говорим за „Програми за устойчиво развитие“, натурални продукти и суровини, променят се и декорациите върху изделията – стават по-опростени, с все по-натурални продукти.
DecoShop.bg вярва най-вече в продуктите с традиции – като шоколада. Това е продукт, който е бил и ще бъде. При него периодично също се вмъкват тенденции, които преминават след време. В основата си – от технологична гледна точка, продуктът ще остане!
Така е и с други продукти във високия клас – като сметана, масло, натурална ванилия ... При тези продукти няма сезонност или тенденция, а са класика и личен избор за всеки какво поднася – както на клиентите си, така и на семейството.
Има ли сезонност при продуктите? Кои са най-силните и най-слабите периоди във Вашите продажби?
Най-слабите периоди са тези със слаб маркетинг – определено!
Като онлайн търговци не можем да кажем, че има такива периоди. По-скоро говорим за пик в продажбите – периодите около Коледа и Великден. DecoShop.bg е в бранша на „празниците“, а лични празници хората имат целогодишно. В случай на „по-слаб ден“ правим това, за което „все не остава време“.
Но и като всичко останало – не вярваме в „липсата на работа“, а в това, че „не е създадена предпоставка за такава“.
Ако можеше да върнете времето назад и да промените едно нещо в бизнеса си, какво би било то?
Нищо! И двамата сме категорични в това! Знаем, че във всеки момент сме давали 100% от възможностите си и сме постъпвали по възможно най-добрия начин според знания и умения за съответния период.
От самото начало сме работили за изграждането на бизнес с постоянно нарастващ успех и не сме търсили печалба „за днес и утре“.
Какво смятате, че трябва да се промени в бизнес средата в България?
Не сме от тези, които се оплакват и търсят причина за проблемите извън тях. Всеки е там, до където е стигнал и има толкова, колкото е изработил.
Ако всеки разчита повече на себе си, вярва в идеите си и не се стреми да подражава на масите, резултатите биха били различни за бизнес средата, не само в България! Успехът идва, когато има ясна идея, посока, хъс и отличителност в мисленето. И ако все пак трябва да отбележим нещо, което би било добре да бъде променено, то е бюрокрацията … Голямото чакане по телефони, опашки, с листи, декларации, молби и пр. и пр. Времето за всеки бизнес е безценен ресурс и тук държавата би могла да помогне.
DecoShop e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.
Как, кой и кога стартира бизнеса на DecoShop.bg ?
Преди 7 години стартирахме DecoShop.bg ние – Александър и Даиана - електроинженер и инженер-технолог. Към онзи момент без опит в онлайн търговията, но с голям хъс, желание и безрезервна увереност за големи успехи! Към днешна дата Даиана е лицето, което работи с B2B клиентите и отговаря за нови продукти, които пускаме в магазина. Държи изключително на подредбата на артикулите в магазина и начина, по който изглежда. Александър отговаря за всичко, свързано с техника – от приемане и изпращане на поръчки до отстраняване на проблеми както в обекта, така и по сайта.
Стартът беше много труден, но не достатъчно, за да ни откаже. Имахме ясна линия – високо качество както на продукти, така и на обслужване! И днес е така.
DecoShop
За нас е удоволствие да работим точно с тези клиенти и партньори, наистина! Харесваме изключително продуктите си и сферата, в която работим. DecoShop.bg предлага готови решения за клиентите и улеснен процес на работа. Нагледно чрез презентации и демонстрации показваме продуктите си. Съдействаме и с рецепти, начин на работа, стъпки за постигане на определени резултати при изделията.
Често ли се променят тенденциите в сладкарството?
Както във всеки бранш през определен период навлизат нови продукти и тенденции, което се отразява благоприятно както за продажбите, така и за човешката необходимост „за нещо ново“. Все повече говорим за „Програми за устойчиво развитие“, натурални продукти и суровини, променят се и декорациите върху изделията – стават по-опростени, с все по-натурални продукти.
DecoShop.bg вярва най-вече в продуктите с традиции – като шоколада. Това е продукт, който е бил и ще бъде. При него периодично също се вмъкват тенденции, които преминават след време. В основата си – от технологична гледна точка, продуктът ще остане!
Така е и с други продукти във високия клас – като сметана, масло, натурална ванилия ... При тези продукти няма сезонност или тенденция, а са класика и личен избор за всеки какво поднася – както на клиентите си, така и на семейството.
DecoShop
Най-слабите периоди са тези със слаб маркетинг – определено!
Като онлайн търговци не можем да кажем, че има такива периоди. По-скоро говорим за пик в продажбите – периодите около Коледа и Великден. DecoShop.bg е в бранша на „празниците“, а лични празници хората имат целогодишно. В случай на „по-слаб ден“ правим това, за което „все не остава време“.
Но и като всичко останало – не вярваме в „липсата на работа“, а в това, че „не е създадена предпоставка за такава“.
Ако можеше да върнете времето назад и да промените едно нещо в бизнеса си, какво би било то?
Нищо! И двамата сме категорични в това! Знаем, че във всеки момент сме давали 100% от възможностите си и сме постъпвали по възможно най-добрия начин според знания и умения за съответния период.
От самото начало сме работили за изграждането на бизнес с постоянно нарастващ успех и не сме търсили печалба „за днес и утре“.
DecoShop
Не сме от тези, които се оплакват и търсят причина за проблемите извън тях. Всеки е там, до където е стигнал и има толкова, колкото е изработил.
Ако всеки разчита повече на себе си, вярва в идеите си и не се стреми да подражава на масите, резултатите биха били различни за бизнес средата, не само в България! Успехът идва, когато има ясна идея, посока, хъс и отличителност в мисленето. И ако все пак трябва да отбележим нещо, което би било добре да бъде променено, то е бюрокрацията … Голямото чакане по телефони, опашки, с листи, декларации, молби и пр. и пр. Времето за всеки бизнес е безценен ресурс и тук държавата би могла да помогне.
DecoShop e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.