България рекламира културния туризъм на изложение в Токио
България рекламира културния туризъм на изложение в Токио / netinfo

България участва за трети пореден път на международното туристическо изложение JATA WTF - Токио, което ще се проведе в периода 14-16 септември 2007 г. Това е най-голямото туристическо изложение в Япония, което се организира от японската асоциация за туристически агенции. На JATA WTF 2006 участваха 770 изложители от 131 държави.

България ще се представи с информационен щанд на площ от 36 кв.м. Освен Държавната агенция по туризъм, която е основен организатор на българското участие, съизложители на българския щанд са и туристическите компании Вегена Травел Балкан Холидейз Сървисис, Русалка Холидейз, Албена АД и Одисея Ин.

В рамките на българското участие са предвидени дегустации на българско вино на 14 и 15 септември, всеки ден на българско кисело мляко – организирано съвместно с Meiji Corporation, музикално фолклорно изпълнение на централната сцена на изложението на 16 септември, както и игри с публиките с награди сувенири в дните за масовата публика. Рекламни плакати на входа в коридора на изложбения център, както и стъпки с българското лого и номера на щанда ще привличат посетителите.

Японските туроператори, емитиращи туристи за България, са повече от 17 туристически компании. Предлаганите от тях оферти са основно културно-познавателни обиколки /празника на розата, обекти под егидата на ЮНЕСКО, класическа България, сити брейкс – София, Велико Търново, български манастири, долината на тракийските царе, градове-музеи/, селски туризъм, пътувания по специални интереси – еко, орнитолжки и др.