Най-посещаваният клиентски център на "Топлофикация София", в централното управление, вече предлага цифрова система за улеснено обслужване и избягване на образуване на опашки.
Новата система ще оптимизира процесите на работа с клиенти и същевременно ще облекчи натовареността на служителите. Системата функционира без отпечатване на номера на хартия, а чрез повикване на клиентите по получения номер или заявено име, съобщиха от дружеството.
Технологията на работа е съобразена с околната среда, като напълно елиминира използването на хартия. Различни бутони за предварително вградените функции ще позволят на потребителите да изберат различни услуги според повода за посещението си и информацията, от която се интересуват.
Изключителната гъвкавост на системата прави възможно постигането на висока степен на удовлетвореност в клиентите и минимализиране на неприятното чакане на опашки.
Освен оптимизиране на процесите в информационния център за обслужване на клиентите, внедряването на системата ще осигури дигитална база данни от поводите за посещенията им и необходимостта от предоставяне на допълнителна информация по възникналите въпроси.
Това е първият клиентски център с внедрена система, като се планира въвеждането ѝ във всички останали до излизането на изравнителните сметки за отоплителния сезон.
Въвеждането на системата е част от стратегията на дружеството за дигитална трансформация и управление на процесите, началото на която бе поставено през 2020 г. с внедряването на интегрираната информационна система ERP SAP.
Развитието на системата, възможността за надграждане на функциите и обвързването ѝ с уебсайта на дружеството, предвижда клиентите да могат да заявяват отдалечено своя номер за обслужване чрез мобилно устройство, като получават приблизителен час за обслужване, без да се налага изчакване на опашка.
Новата система ще оптимизира процесите на работа с клиенти и същевременно ще облекчи натовареността на служителите. Системата функционира без отпечатване на номера на хартия, а чрез повикване на клиентите по получения номер или заявено име, съобщиха от дружеството.
Технологията на работа е съобразена с околната среда, като напълно елиминира използването на хартия. Различни бутони за предварително вградените функции ще позволят на потребителите да изберат различни услуги според повода за посещението си и информацията, от която се интересуват.
Изключителната гъвкавост на системата прави възможно постигането на висока степен на удовлетвореност в клиентите и минимализиране на неприятното чакане на опашки.
Освен оптимизиране на процесите в информационния център за обслужване на клиентите, внедряването на системата ще осигури дигитална база данни от поводите за посещенията им и необходимостта от предоставяне на допълнителна информация по възникналите въпроси.
Това е първият клиентски център с внедрена система, като се планира въвеждането ѝ във всички останали до излизането на изравнителните сметки за отоплителния сезон.
Въвеждането на системата е част от стратегията на дружеството за дигитална трансформация и управление на процесите, началото на която бе поставено през 2020 г. с внедряването на интегрираната информационна система ERP SAP.
Развитието на системата, възможността за надграждане на функциите и обвързването ѝ с уебсайта на дружеството, предвижда клиентите да могат да заявяват отдалечено своя номер за обслужване чрез мобилно устройство, като получават приблизителен час за обслужване, без да се налага изчакване на опашка.