“Мадарски конник” ще се казва най-новият и най-голям самолет на авиокомпания “България еър”. Това е първата конкретна стъпка от предстоящата мащабна рекламна кампания за глобалния символ на България. Водят се разговори официалното прерязване на лентата да стане до края на месец октомври в присъствието на министър Петър Мутафчиев, кмета на община Шумен Красимир Костов и председателя на УС на Българската асоциация за бизнес и туризъм /БАБТИ/ Виолета Иванова, които провеждат кампанията “Българските символи”. Това съобщи зам.-кметът Живка Тонева след срещата си в София вчера с Виолета Иванова.
Проведените разговори бяха по инициатива на ръководството на община Шумен и имаха за цел да координират бъдещите съвместни действия за утвърждаването на Мадарския конник като глобален символ на България. Уточнени бяха позициите на двете страни за обща рекламна кампания на символа в страната и в чужбина.