„Дипломат Корпорейшън" ООД пердлага уникален комплекс от услуги в сферата на търговията и поддържка на уреди за дома. Комплексът включва 4 центъра - Център за иновации, Център за поддръжка и сервиз, Център за обучение и развитие, както и Call-център.
Центърът за иновации е експертно звено, което търси и намира най-добрите и иновативни продукти и услуги, съгласно пазарните тенденции.
Call-центърът улеснява и консултира клиентите. Специално обучени оператори приемат обаждания и регистрират рекламации, запитвания и сигнали на потребителите на национален телефон 0700 1 50 90.
Центърът за поддръжка и сервиз обхваща следпродажбеното гаранционно и следгаранционно обслужване на уредите за дома.
Чрез Центъра за обучение и развитие, „Дипломат Корпорейшън" ООД инвестира в обучението и професионалното усъвршенстване на търговците и сервизните специалисти, които са пряко ангажирани с предпродажбено, продажбено и следпродажбено обслужване на потребителите.
Този комплекс от услуги е най-новият проект, реализиран от „Дипломат Корпорейшън" ООД и точно той прави компанията иновативна и различна от другите на българския пазар.
„Дипломат Корпорейшън" ООД стрикно се придържа към философията за това, че трябва да се следват нуждите и очакванията на клиентите. "Дипломат Корпорейшън" ООД гарантира на своите клиенти грижа и внимание преди, по време и след закупуването на продуктите. Осигурява на клиентите професионално гаранционно и следгаранционно обслужване. Стреми се да работи с най-добрите производители и партньори, доказали потенциала си в световен мащаб.
"За нас е важно, не само да се задържим и да разширим пазарния си дял, но и да изградим силни и трайни взаимоотношение на доверие и взаимна лоялност с клиентите на уредите и услугите с марка Diplomat", сподели Любен Станев, управител на „Дипломат Корпорейшън" ООД и допълни: „Ние вярваме, че това не е просто пазарна необходимост, а важна инвестиция в изграждането и поддържането на добрата репутация на една компания".