Общественият посредник на община Кърджали Расим Муса
Общественият посредник на община Кърджали Расим Муса / netinfo
През 2017 година в офиса на обществения посредник на община Кърджали са постъпили 92 жалби и сигнали на граждани, в това число и съставени протоколи по устни сигнали. 55 процента от всички жалби и сигнали са получили положително разрешение и само на 3 процента е даден отрицателен отговор. Това заяви по време на заседание на Общинския съвет общественият посредник на община Кърджали Расим Муса, който представи пред общинските съветници отчет за работата си през 2017 година.
По думите му много от проблемите, които поставят гражданите са насочени за разрешаване към други институции, други са в процес на проверка и само 7 на сто от случаите са останали без разрешение, коментира обществения посредник на Кърджали.
Според представения отчет на първо място по значимост за кърджалийци се оказват сигналите и жалбите, свързани със социално-битовите проблеми – 22 на брой. Гражданите са потърсили съдействие на общинския омбудсман за решаване на проблеми, свързани със социално и парично подпомагане, осигуряване на личен асистент , съдействие за  навременно издаване на ТЕЛК-ови решения, за да не изпуснат възможности за участие в различни социални програми.