„Шведска маса” не ще култура, иска бахур
„Шведска маса” не ще култура, иска бахур / колаж: Златина Гайдажиева
„Шведска маса” не ще култура, иска бахур
37554
„Шведска маса” не ще култура, иска бахур
„Шведска маса” не ще култура, иска бахур
  • „Шведска маса” не ще култура, иска бахур
  • „Шведска маса” не ще култура, иска бахур

И започна последният седмоднев на месеца януарий от годината втора на управлението Му на Оногова, Що Учи Японците На Бойни Изкуства. И чу се гласът му чак от страната на изгряващото слънце как разказва за любовта българска към арабите с дюнерджийници на всеки градски и селски ъгъл изразена.

Пък тръбачите медийни йерихонски само туй чакаха, възвестиха думите Му и първото Осанна за седмоднева затръбиха. Сняг заваля, ветрове завиха и зафучаха, но сред виелиците и бурите се промъкнаха едни хора, които усъмниха се в чистотата НЕГОВА, защото нареждал бил на болярина Ваньо от рода Танов да турнел на място важно граничарско митничарско приятеля Му Вучката, с когото Той играел на ритнитопка.

И тези едни хора мизерни позволиха си да разкажат държавническия разговор и да омаскарят словото Му по начин най-скверен, сатанински. Униние и смут завладяха едни, а сересеите се възрадваха, а един болярин, що ордена на тракторите води, изрече думи обидни за Него и за НАБОЙКОЦВЕТАНЯМУ.

Затревожиха се хората по агората и не знаеха те да Му вярват ли вече, а сересеите радваха се още повече и предсрочни избори възвидяха в далечината, ама тогаз Той рече на болярите си „Това да ни е кусурът”, после три пъти се отрече от едни други разговори и манипулирани нарече ги, пък после силно и бойко каза им, че косата побеляла му е от скандали и крамоли, но нямало да се предаде. Тогаз медийните тръбачи ерихонски второ „Осанна” възвестиха Но късно беше вече.

Силите на злото надигнаха земя, мрак обгърна държавата и сред вълчи вой и мирис на развалена риба изпълзяха радиоизчадията Красимир Калудовсон и Весо Максимовсон. Тогаз започна петъчното предаване „Шведска маса” и страшно стана. Брат брата си на данъчни предаде, а внук гащите на баба си продаде.

Още с първите минути малцината слушатели на скверното радиошоу чуха албански рап, като честта да представят своята продукция получиха рапърите от Шкодра Дренушка Латифа и колегата й Голдън Ейджис. В парчето „Башке калим” между отделните семпли бурно съжителстваха понятия като шиптъре, шкопяни и гъзовари, които бяха преведени от лингвистичното дуо Максимовсон и Калудовсон като шиптъри, които са от скопие или недай си Боже са били скопени, защото са показвали личните си гъзовари, защото са ставали с сутринта с гъзоварите си нагоре и в резултат на това са се гъзирали и изобщо албанската хип-хоп песен предизвика огромен обществен резонанс.

Последва четене на вестници по познатия непочтителен и неуважителен начин от страна на двамата илитерати дегенерати, които основно приковаха вниманието си върху заглавието „Мерки за опазването на източнобалканската порода свине”, защото под заглавието била поместена снимка на кмет от региона. Радиосвинщината продължи и с хип-хоп на унгарски, което докара до пощръкляване няколко от слушателите. Един дори позвъни и изпсува на наречие от Сегед нещо от типа на „Отперим керести”.

Някак неусетно безумното предаване достигна до основната си тема „Какво предпочитате – пълна библиотека или пълен хладилник”. Тогава позвъни слушателят Ники и цитира Радой Ралин и неговото прозрение „Сит търбух за наука и култура глух”. Човекът дори обясни, че правителството зорлем ни подлагало всички на гладолечение, за да станела нацията по-умна.

Ни в клин ни в ръкав дискусията за културата и бахура беше прекъсната от анонимен слушател, който попита „Знаете ли кой е удрял повече топки от Матей Казийски” и понеже никой не му отговори, анонимният тип поясни „Евгени Минчев е удрял повече и то с брадичка”. В интерес на истината Максимовсон и Калудовсон отначало не стоплиха много-много, ама после получиха просветление и се разхилиха громко на тази топчеста история.

Валя Димитрова обясни на всички, че духовната култура преминава през глада и затова призова да подложим на гладолечение целия Министерски съвет, за да можели министрите да измислят хубави неща за хората. Хубавото послание на момичето беше заринато от нови малоумни песни от типа на „Чик чирик” на Кичка Бодурова, „Най-русото момиче” на Михаил Йончев и още куп други дебилности.

Последва незабравима среща с поетесата Пластика Изхендрена, представена от литературния критик Пача Варенская, с ударение на последната сричка.

Представяме ви нейния критически анализ:

Пластика Изхендрена. Това е името, което ще слушате все повече и повече, когато става дума за българска мерена реч. Това е речта, за която винаги сте се чудили „бе това на български ли е или не е на български.” Новата стихосбирка на Пластика Изхендрена е нещо, което няма да забравите, без значение дали са ви я продали за 6 лева в автобуса Бургас-София или, ако сте били достатъчно хитри, не сте се прецакали и сте я взели без пари. Пластика вади на показ невероятни истини, макар и завихрени от нейното изхендрено мислене. И всичко това, смесено със съвременни девианти на показността, например води до такива дълбоки откровения, които дете в майка разплакват, а какво остава за „Слонът, моят приятел” и „Обичта на майката”.

Например: „Дитье, дитье, дитье…

И тебе някой та и…взье…

Къдье си ти дитьенце мило?

Да знам, пияна кво съм извършИла?”

Точно тук си личи драмата на личностният избор. Пластика Изхендрена вече е осъзнала, че е направила нещо лошо, но тя не се отказва от екзистенциалното си Аз, а напротив! Иска да види субсубекта на своето възприятие, хем осъзнавайки го. Пластика Изхендрена е толкова далеч от местните бургаски поети, че направо може да й се даде златна значка „Изхендрена на максимум”.

Това крехко момиче, понесло на своите плещи цялата вяра на съвременните жени, със сигурност скоро ще бъде прилапано да пише колонки в женското списание „Дъ точката Же”. Там, е ясно и видно какви харпии съществуват, но въпреки това, давам твърд глас „за” за новата стихосбирка на Пластика Изхендрена. За край, понеже предполагам, че повечето слушатели на гадното, поругателно и гнусно шоу „Шведска маса” са Мъже, да изтъкна най-силните строфи от стихосбирката на Пластика Изхендрена:

„Ела и ма зими!

Нидей са връща, щот съм твоя!

Тамън ми са откри!

Харесвам ти го Много Твоя!”

И малко преди края почитателите на истинските и драматични любовни истории дочакаха поредната серия от най-високорейтинговия радиосериал „Непресъхващо лове”, което се радва на огромна популярност сред широките народни маси вече трети сезон. Стамат и Хортензия отново бяха поставени пред унизителни изпитания на човешката им същност по време на участието си в риалити шоуто „Парланго-сцена на гредите”.

Съвсем в края Максимовсон и Калудовсон обещаха ,че и другата седмица щяли да водят мракобесното си предаване „Шведска маса” и това принуди нови няколстотин души да се запишат във фейсбук групата „Забранете ги, бееееееееееееееееееееееееее!”

Чуйте днешната ефирна касапница в звуковия файл под показателната снимка