Общината търси нови наематели на училищни столове
Общината търси нови наематели на училищни столове / снимка: Дарик Бургас

 

Кметът Димитър Николов издазе заповед за отнемане на столови помещения и павилиони в няколко бургаски училища. Причина за това е неспазване на заповеди на градоначалника относно изискванията към тях и несправяне с дейността.

Заедно с това се обявява конкурс за отдаване под наем на тези помещения, за срок от пет години. Ако се интересувате, вижте пълния текст на обявата по-долу:

 1. Помещения /столова/ с полезна площ 138,47 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ “Г. Бенковски”, гр. Бургас, и павилион с полезна площ 16,24 кв.м, находящ се в сградата на училището, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 450 лева – Заповед № 2244/11.08.2010 година.

2. Помещения /столова/ с полезна площ 303,75 кв.м, находящи се в сутерена на СОУ “Иван Вазов” и ПГЕЕ “К.Фотинов”, гр. Бургас, и павилион за закуски с полезна площ 13,10 кв.м, находящ се на партера в сградата на училището, с обща начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 200 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 600 лева – Заповед № 2245/11.08.2010 година.

         3. Помещения с полезна площ 118 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ “Любен Каравелов” в гр. Бургас, подходящи за столова /разливочна/, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 100 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 300 лева – Заповед                     №  2246/11.08.2010 година.

4. Помещения с полезна площ 430,00 кв.м, находящи се на 1-ви етаж в Блок “Г” на ОУ “Христо Ботев”, кв. “Долно езерово”, гр. Бургас, подходящи за столова и павилион с площ 10,45 кв.м, с обща начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 450 лева – Заповед № 2247/11.08.2010 година.

5. Помещения, с полезна площ 89,53 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ “Христо Ботев”, с. Маринка, Община Бургас, подходящи за столова, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена,в размер на 80 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 240 лева – Заповед                       № 2248/11.08.2010 година.

6. Помещения /микрокухня/ с полезна площ 34,40 кв.м, находящи се на 1-ви етаж в сградата на ОУ “Васил Левски”, кв. “Горно езерово”, гр. Бургас, подходящи за пакетирани закуски с начална конкурсна цена: месечна наемна цена, в размер на 80 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 240 лева – Заповед № 2249/11.08.2010 година.

7. Помещения с полезна площ 320 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ “Найден Геров”, ж.к. “Меден рудник”, гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 450 лева – Заповед № 2250/11.08.2010 година.

         8. Помещения с полезна площ 72 кв.м, находящи се в блок №1 на първи етаж в сградата на СОУ “Константин Петканов”, ж.к. “Меден рудник”, гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 450 лева – Заповед № 2251/11.08.2010 година.

         9. Помещения с полезна площ 476,76 кв.м, находящи се в блок “А” на втори етаж на ОУ “Елин Пелин”, ж.к. “Меден рудник”, гр. Бургас и “бюфет” за закуски с полезна площ 31,40 кв.м, находящ се на първи етаж, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 200 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 600 лева – Заповед № 2252/11.08.2010 година.

         10. Помещения с полезна площ 108,10 кв.м, находящи се на първи етаж в сградата на СОУ “Димчо Дебелявов”, ж.к. “Славейков”, гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 450 лева – Заповед № 2253/11.08.2010 година.

         11. Помещения с полезна площ 140 кв.м, находящи се на първи етаж в сградата на СОУ “Йордан Йовков”, ж.к. “Изгрев”, гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура – 450 лева – Заповед №2254/11.08.2010 година.

 Условия и изисквания, на които следва да отговаря всеки кандидат:

Кандидатите трябва да отговарят на следните условия: Да са регистрирани като търговски дружества или като дружества по законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство; Да нямат парични задължения към държавата по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията; Да нямат задължения към Община Бургас; Да не са в производство по несъстоятелност или ликвидация.                           

Да организират храненето в ученическия стол (павилион), съгласно Наредба №37/21.07.2009 г. в сила от 15.09.2009 г. за здравословно хранене на учениците;

Качеството на хранителните продукти и стоки да отговаря на изискванията на Закона за храните (обн. ДВ бр. 90 от 15.10.1999 г., изм. и доп. бр. 31 от 13.04.2007 г., в сила от 13.04.2007 г..), за което Изпълнителят гарантира със сертификат за качество, произход и годност от производител към момента на всяка доставка;

Доставяните продукти, необходими за приготвянето на храната или готовите закуски, да бъдат съпроводени със сертификати за качество, издадени от съответните надлежни органи;

Предлаганият асортимент да е съобразен със здравословното хранене на учениците, в т. ч. и с изискванията на „Сборник рецепти за ученическите столове и бюфети”, издателство Техника, 2002 г.;

Цените на предлаганите продукти да не бъдат по-високи от стойностите на продуктите, предлагани на пазара;

Да разполага с квалифициран персонал, обезпечаващ организирането на ученическото столово хранене;

Кандидатът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, което се доказва с копие от разплащателната ведомост за месеца, предхождащ подаването на предложението;

Да представи доказателства за извършване на дейности по организация на хранене /или продажба и разпространение на хранителни продукти/;

Да поддържа за своя сметка техниката и съоръженията в кухненския блок и предоставения инвентар, посочени в приемно-предавателния протокол.

Да поема всички разходи за ел. енергия, вода, топлинна енергия и други консумативи в наетия от фирмата обект;

Кандидатът да предложи инвестиции в обекта, като изготви подробни количествено-стойностни сметки за видовете и количествата строително монтажни работи, които ще извърши в обекта с оглед изискванията на РИОКОЗ и Областна инспекция по труда за функциониране на ученическия стол /павилион/, както и социални ангажименти към училището;

Кандидатът, или свързано с него лице, не е бил участник, несключил договор по реда на чл. 53, ал. 2 от НРПУРОИВ.

 Цена на конкурсната документация за всеки имот – 110 (сто и десет) лева без ДДС, внесени в касата в Центъра за административно обслужване (ЦАО), невъзстановими след приключване на процедурата. Документацията за участие в конкурса се закупува от Центъра за административно обслужване на Община Бургас, ул. “Александровска” №26, всеки работен ден до 10.09.2010 г. от 10:00 до 16:00 часа.

Оглед на имота, предмет на конкурса може да бъде извършен на 17.08.2010 г., 26.08.2010 г. и на 07.09.2010 г. от 9:00 до 12:00 часа .

Предложения за участие се подават в Центъра за административно обслужване, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост, всеки работен ден от 10:00 до 16:00 часа, в срок до 15.09.2010 година.

Предложенията на кандидатите да са изготвени и представени съгласно Образец-предложение (Приложение №1), неразделна част от конкурсната документация.

Разглеждане, оценяване и класиране на предложенията ще се извърши на 16.09.2010 год. от 10:30 часа, в сградата на Община Бургас, на ул. “Александровска” №26, ет. 1, стая №111.

Допълнителна информация: тел. 056/907 222 – Виолета Иванова, и тел. 056/841 534; 841 729 – инж. Янка Маркова.