Всеки трети нов татко през изминалата година у нас е получил Каменица за споделяне с приятели. Това отчита кампанията „Каменица за татко“, която се проведе в периода от 1-ви септември 2021 г. до 31-ви януари 2022 г.
По данни на Националния статистически институт през изминалата година у нас има 58 393 новородени. Кампанията на Каменица за целия период получи малко над 21 000 уникални регистрации. Това означава, че повече от една трета от всички нови бащи в България през 2021 г. са получили по стек Каменица от 24 бутилки от 330 мл. „Чрез кампанията „Каменица за татко“ желанието ни бе да обърнем специално внимание на основната потребителска група на Каменица, мъжете, именно в един от най-вълнуващите моменти в техния живот – моментът, в който стават бащи. Вярвахме, че това ще подсили още повече връзката на Каменица с нейните фенове и не само.“, споделя Тодор Асенов, Бранд мениджър „Каменица“, и допълва: „Очаквахме кампанията да има интерес, но не очаквахме толкова голям интерес и такива резултати. Щастливи сме, че успяхме да зарадваме една трета от всички нови татковци в България с Каменица. Кампанията е много лична и за мен, тъй като и аз станах татко през изминалата година“.
Очакванията за интерес към кампанията и постигнатите резултати всъщност са надминати. Това сочи проучване на Ипсос България, поръчано от Каменица, проведено чрез телефонни интервюта сред 500 участника в кампанията, мъже, през февруари 2022 г. 93% от всички участници споделят, че са удовлетворени от кампанията, което е забележителен коефициент на удовлетвореност като цяло (NPS, Net Promoter Score). Освен това, 97% от участниците са щастливи от кампанията до степен, в която биха я препоръчали на други татковци.
Една част от високите оценки на участниците в кампанията се дължи и на факта, че те са усетили личното отношение от страна на служителите на „Каменица“ АД, които са доставили бирения им подарък. В действителност, кампанията е реализирана изцяло от служители на компанията. В нея се включват над 300 служители от цялата страна, от членове на директорския екип, през мениджъри и специалисти, които лично доставят бирата до домовете на татковците, а най-голяма роля в доставянето на бирите изиграват служителите от търговския екип. По този начин всички те са допринесли за постигането на още по-емоционален и персонализиран подход към потребителите на Каменица, които са оценили високо именно този фактор от провеждането на инициативата. Специално внимание се обръща и на новите татковци вътре в компанията, които също са получили персонализиран подарък. Това е най-силно ангажиращата кампания за служителите на „Каменица“ АД през последните няколко години.
Интересни са данните от анкетата, свързани с потребителските възприятия за Каменица и честотата на купуване. 71% от участниците имат по-добро мнение за Каменица като цяло след кампанията. 69% от респондентите, които консумират Каменица редовно, посочват, че мнението им за марката се е подобрило.
Забележителен е резултатът за това, че 71% от участниците в проучването, които не консумират Каменица, са споделили, че вече имат по-високо мнение за марката. В допълнение, делът на хората, които си купуват Каменица поне веднъж в месеца, се е увеличил със 7%. Това е значителен ръст спрямо периода на провеждане на кампанията и факта, че става въпрос за нередовни консуматори или такива, които обикновено не предпочитат Каменица. Също така, повече от половината участници, които са посочили, че не консумират редовно Каменица, са отговорили, че са харесали бирата.
„Каменица за татко“ е една от най-успешните кампании на марката през последните години и е сред най-разпознаваемите в историята на бранда, който през 2021 г. отбеляза своя 140-годишен юбилей. Тя кореспондира отлично и с комуникационната платформа на Каменица – Всяка глътка има история. Инициативата продължава и тази година чрез телевизионен видео клип, в който участват татковци, служители на Каменица, и чрез активна комуникация в социалните медии.
Кампанията ще се разгърне и бъде отворена за регистрации по-късно през годината. За повече информация следете сайта на Каменица https://www.kamenitza.bg/.
Наздраве за татковците с Каменица!
По данни на Националния статистически институт през изминалата година у нас има 58 393 новородени. Кампанията на Каменица за целия период получи малко над 21 000 уникални регистрации. Това означава, че повече от една трета от всички нови бащи в България през 2021 г. са получили по стек Каменица от 24 бутилки от 330 мл. „Чрез кампанията „Каменица за татко“ желанието ни бе да обърнем специално внимание на основната потребителска група на Каменица, мъжете, именно в един от най-вълнуващите моменти в техния живот – моментът, в който стават бащи. Вярвахме, че това ще подсили още повече връзката на Каменица с нейните фенове и не само.“, споделя Тодор Асенов, Бранд мениджър „Каменица“, и допълва: „Очаквахме кампанията да има интерес, но не очаквахме толкова голям интерес и такива резултати. Щастливи сме, че успяхме да зарадваме една трета от всички нови татковци в България с Каменица. Кампанията е много лична и за мен, тъй като и аз станах татко през изминалата година“.
Очакванията за интерес към кампанията и постигнатите резултати всъщност са надминати. Това сочи проучване на Ипсос България, поръчано от Каменица, проведено чрез телефонни интервюта сред 500 участника в кампанията, мъже, през февруари 2022 г. 93% от всички участници споделят, че са удовлетворени от кампанията, което е забележителен коефициент на удовлетвореност като цяло (NPS, Net Promoter Score). Освен това, 97% от участниците са щастливи от кампанията до степен, в която биха я препоръчали на други татковци.
Една част от високите оценки на участниците в кампанията се дължи и на факта, че те са усетили личното отношение от страна на служителите на „Каменица“ АД, които са доставили бирения им подарък. В действителност, кампанията е реализирана изцяло от служители на компанията. В нея се включват над 300 служители от цялата страна, от членове на директорския екип, през мениджъри и специалисти, които лично доставят бирата до домовете на татковците, а най-голяма роля в доставянето на бирите изиграват служителите от търговския екип. По този начин всички те са допринесли за постигането на още по-емоционален и персонализиран подход към потребителите на Каменица, които са оценили високо именно този фактор от провеждането на инициативата. Специално внимание се обръща и на новите татковци вътре в компанията, които също са получили персонализиран подарък. Това е най-силно ангажиращата кампания за служителите на „Каменица“ АД през последните няколко години.
Интересни са данните от анкетата, свързани с потребителските възприятия за Каменица и честотата на купуване. 71% от участниците имат по-добро мнение за Каменица като цяло след кампанията. 69% от респондентите, които консумират Каменица редовно, посочват, че мнението им за марката се е подобрило.
Забележителен е резултатът за това, че 71% от участниците в проучването, които не консумират Каменица, са споделили, че вече имат по-високо мнение за марката. В допълнение, делът на хората, които си купуват Каменица поне веднъж в месеца, се е увеличил със 7%. Това е значителен ръст спрямо периода на провеждане на кампанията и факта, че става въпрос за нередовни консуматори или такива, които обикновено не предпочитат Каменица. Също така, повече от половината участници, които са посочили, че не консумират редовно Каменица, са отговорили, че са харесали бирата.
„Каменица за татко“ е една от най-успешните кампании на марката през последните години и е сред най-разпознаваемите в историята на бранда, който през 2021 г. отбеляза своя 140-годишен юбилей. Тя кореспондира отлично и с комуникационната платформа на Каменица – Всяка глътка има история. Инициативата продължава и тази година чрез телевизионен видео клип, в който участват татковци, служители на Каменица, и чрез активна комуникация в социалните медии.
Кампанията ще се разгърне и бъде отворена за регистрации по-късно през годината. За повече информация следете сайта на Каменица https://www.kamenitza.bg/.
Наздраве за татковците с Каменица!