По време на първата карантина в Германия заради пандемията от новия коронавирус четирите сестри Швадерлаб решават да посветят времето си у дома на нещо полезно и така създават настолна игра за коронавируса, която се превърна в хит в страната и вече са продадени хиляди бройки, съобщи Ройтерс.
До четирима души могат да участват в играта "Корона", като се състезават да напазаруват всички продукти от списъка на възрастен съсед, който не излиза от дома си, за да се предпази от заразата.
Участниците в играта събират и се разменят карти и печели този, който пръв успее да достави всички продукти. Пречките по пътя от началото към финала на играта са среща с новия коронавирус, която те изпраща в карантина или пък липса на тоалетна хартия, паста или други продукти в магазина.
"Водещ е принципът на солидарността", казва Сара, на 20 години, в интервю за телевизия Ройтерс от семейния дом във Висбаден. "Всеки от играчите може да реши да сътрудничи с останалите или пък да ги затрудни, като изправя вируса по пътя им".
Сара и сестрите й работят по създаването на играта почти всяка вечер от карантината през пролетта, като постепенно добавят елементи към играта въз основа на чутото и видяното в новините и програмите, посветени на пандемията.
"Когато видяхме концертите от балконите в Италия по телевизията, веднага ги превърнахме в карта от играта", обяснява друга от сестрите - Ребека.
Възхитен от усилията на дъщерите си, баща им Бенедикт Швадерлаб решава да комерсиализира играта и наема художник, който да създаде дизайн на картите, на играта и на опаковката. Досега са продадени 2000 екземпляра от "Корона", като магазин за играчки е приел да е официален дистрибутор.
"Играта стана толкова популярна, че това е предизвикателство за семеен бизнес като нашия - опаковане и разпращане на петстотин игри за толкова кратък период от време. Търсенето от цяла Германия е голямо", казва той.
До четирима души могат да участват в играта "Корона", като се състезават да напазаруват всички продукти от списъка на възрастен съсед, който не излиза от дома си, за да се предпази от заразата.
At a loose end during #Germany's first lockdown, the four Schwaderlapp sisters decided to put their long hours indoors to good use - by inventing a #coronavirus board game that is selling by the thousands.https://t.co/NqTMQRkeah
— The Jerusalem Post (@Jerusalem_Post) December 22, 2020
Участниците в играта събират и се разменят карти и печели този, който пръв успее да достави всички продукти. Пречките по пътя от началото към финала на играта са среща с новия коронавирус, която те изпраща в карантина или пък липса на тоалетна хартия, паста или други продукти в магазина.
"Водещ е принципът на солидарността", казва Сара, на 20 години, в интервю за телевизия Ройтерс от семейния дом във Висбаден. "Всеки от играчите може да реши да сътрудничи с останалите или пък да ги затрудни, като изправя вируса по пътя им".
Сара и сестрите й работят по създаването на играта почти всяка вечер от карантината през пролетта, като постепенно добавят елементи към играта въз основа на чутото и видяното в новините и програмите, посветени на пандемията.
"Когато видяхме концертите от балконите в Италия по телевизията, веднага ги превърнахме в карта от играта", обяснява друга от сестрите - Ребека.
At a loose end during Germany’s first lockdown, these sisters put their long hours indoors to good use – by inventing a coronavirus board game 🎲 https://t.co/k7JIIaf97I pic.twitter.com/ZVAWwLt5fJ
— Al Jazeera English (@AJEnglish) December 22, 2020
Възхитен от усилията на дъщерите си, баща им Бенедикт Швадерлаб решава да комерсиализира играта и наема художник, който да създаде дизайн на картите, на играта и на опаковката. Досега са продадени 2000 екземпляра от "Корона", като магазин за играчки е приел да е официален дистрибутор.
"Играта стана толкова популярна, че това е предизвикателство за семеен бизнес като нашия - опаковане и разпращане на петстотин игри за толкова кратък период от време. Търсенето от цяла Германия е голямо", казва той.