Идеята е да се повиши пропусквателността на единия тунел, който работи. Да може да се направи една добра организация, да бъде мобилно пренасочването на движението в и около тунела съобразно с това какво е натоварването, т.е. когато към София има натоварване към посока София две платна да работят, а обратно едно, и обратното. Да се постави необходимата маркировка, да има полицаи на входа и на изхода на тунела, да се регулира движението на ТИР-овете в тези критични моменти – например утре от обяд до 21.00 часа. Има възможност да не се спират изцяло ТИР-овете, а да се отклоняват по стария път - Ботевград, Околовръстното, Врачеш покрай язовира в Бебреш и по стария път да се влеят в АМ „Хемус”. Разбира се, затова е необходимо от 3500-4000 квадратни метра дупки да се изкъртят, но това е постижимо, и една добра организация, която откровено сега липсва.
Цялото интервю с депутата от НДСВ Олимпи Кътев слушайте утре сутрин в Дарик кафе.