Графичната визия на новите локомотиви Сименс Smartron вече е избрана след проведено обществено гласуване, достъпно на официалната страница на БДЖ. В рамките на две седмици са гласували 29 218 потребители, като безспорен победител в анкетата е ливреята Green force с общо 9 861 гласа. На второ място остава визията Airborne със 7 741 гласа, следван от The Kingfisher със 7 189 гласа и Bewinger с 4 427 гласа, съобщиха от БДЖ.
Green force изглежда печели привърженици със своята символика към екологичните предимства на железопътния транспорт. Кауза, към която съвременният свят се стреми в търсене на все по-щадящи природата средства и на прага на 2021 г., определена от Европейската комисия за Европейска година на железопътния транспорт.
БДЖ разширява сътрудничеството си с професионалните гимназии по железопътен транспорт
Избраната графична визия ще бъде предоставена на Сименс за изпълнение (чрез облепящо фолио), като всички разходи по проектирането и изработката са включени в цената за доставка на новите локомотиви.
Съгласно подписания договор доставката на първия локомотив ще бъде осъществена до края на месец февруари 2021 г., като всичките десет локомотива ще бъдат в депата на националния железопътен превозвач до края на месец май 2021 г., но след проведени разговори с производителите се очаква първите локомотиви да пристигнат в България още през януари.
Green force изглежда печели привърженици със своята символика към екологичните предимства на железопътния транспорт. Кауза, към която съвременният свят се стреми в търсене на все по-щадящи природата средства и на прага на 2021 г., определена от Европейската комисия за Европейска година на железопътния транспорт.
БДЖ разширява сътрудничеството си с професионалните гимназии по железопътен транспорт
Избраната графична визия ще бъде предоставена на Сименс за изпълнение (чрез облепящо фолио), като всички разходи по проектирането и изработката са включени в цената за доставка на новите локомотиви.
Съгласно подписания договор доставката на първия локомотив ще бъде осъществена до края на месец февруари 2021 г., като всичките десет локомотива ще бъдат в депата на националния железопътен превозвач до края на месец май 2021 г., но след проведени разговори с производителите се очаква първите локомотиви да пристигнат в България още през януари.