Клиентите на ЧЕЗ са залети от измамни писма. В тях пише, че потребителят печели от лотария на дружеството, която на практика не съществува.
В писмата е отправена фалшива покана към клиентите да отидат да си вземат парите.
Поканата е за посещение на конкретен адрес, който обикновено е значително отдалечен от адреса на клиента.
Всички кампании на ЧЕЗ, насочени към клиентите, са публични, отбелязват от дружеството и предупреждават клиентите си, че това е измама.
Информация за кампаниите на ЧЕЗ винаги е налична на сайта на компанията cez.bg. Подробности за актуални кампании клиентите могат да получат и на денонощния информационен телефон на ЧЕЗ 0700 10 010, в Центровете за обслужване на клиенти или на имейл zaklienta@cez.bg.
Източник: БТА