В област Сливен през тази година предстои да бъде освежена маркировката на всички пътища от първи, втори и трети клас, тъй като срокът на годност на старата маркировка изтича. Това информира директорът на Областно пътно управление (ОПУ) – Сливен инж. Митко Иванов на заседание на Областната комисия по безопасност на движението, съобщиха от областната администрация.
Очаква се през април да започне ремонтът на главния път през прохода Вратник. Продължава ремонтът и на главния път в участъка от котленското село Градец до разклона за сунгурларското село Бероново. Възложено е изготвянето на проект за основен ремонт на селскостопанския надлез в местността Радина чешма, на подбалканския път за София. Очаква се ремонт на асфалтовата настилка на автомагистрала „Тракия" в участъка между пътен възел Хаджи Димитрово и пътен възел Нова Загора.
Цялостното състояние на републиканската пътна мрежа в Сливенска област е много добро. Тя е с дължина от близо 570 км, от които 42 км е сливенският участък от магистрала „Тракия".
В отговор на запитване за инцидентите с преминаващи товарни камиони през котленското село Мокрен, от ОПУ съобщиха, че монтираната в рисковия участък ограничителна система за пътища (мантинели) е с най-голяма здравина сред останалите в областта. Тя е експериментален тип и е с устойчивост за лекотоварна влакова композиция. От ОПУ подчертаха, че край пътя, преди навлизане в населеното място, са поставени всички необходими пътни знаци, се посочва още в съобщението.
Очаква се през април да започне ремонтът на главния път през прохода Вратник. Продължава ремонтът и на главния път в участъка от котленското село Градец до разклона за сунгурларското село Бероново. Възложено е изготвянето на проект за основен ремонт на селскостопанския надлез в местността Радина чешма, на подбалканския път за София. Очаква се ремонт на асфалтовата настилка на автомагистрала „Тракия" в участъка между пътен възел Хаджи Димитрово и пътен възел Нова Загора.
Цялостното състояние на републиканската пътна мрежа в Сливенска област е много добро. Тя е с дължина от близо 570 км, от които 42 км е сливенският участък от магистрала „Тракия".
В отговор на запитване за инцидентите с преминаващи товарни камиони през котленското село Мокрен, от ОПУ съобщиха, че монтираната в рисковия участък ограничителна система за пътища (мантинели) е с най-голяма здравина сред останалите в областта. Тя е експериментален тип и е с устойчивост за лекотоварна влакова композиция. От ОПУ подчертаха, че край пътя, преди навлизане в населеното място, са поставени всички необходими пътни знаци, се посочва още в съобщението.