По 100 сигнала на ден приемат в Чистота
По 100 сигнала на ден приемат в Чистота / netinfo
По стотина сигнала на ден приемат диспечерите на отворения за граждани телефон в „Чистота” с номер 67 58 17, съобщи управителят на общинската фирма Радослав Кошински. Хората се обаждали с конкретни въпроси къде и в какви графици се почиства, а не само да сигнализират за нередности. Преди старта на коолцентъра, по 20-30 души са се обаждали дневно с оплаквания за непочистени контейнери.

За част от сигналите не можем да помогнем, защото не касаят правомощията на „Чистота”, защото става въпрос за неприбрана шума, паднали покриви и мазилки и други подобни, обясни управителят. Най-често обаче пловдивчани питат за изпочупените съдове за сметосъбиране и кога ще бъдат заменени с нови. Кошински води преговори с общината за закупуване на нови съдове.

Безплатният телефон с обратна връзка за нередности по чистотата заработи на 25 март.