Фирмите и гражданите на Пловдив съвсем скоро ще могат да заявяват голяма част от административни услуги, извършвани от общината, от всяко районно кметство или от общинска служба. Това ще стане факт от 1 юли, когато закупеният от общината нов програмен продукт, с който в момента работят само деловодството и район Централен, бъде внедрен и развит с нови опции във всички поделения на администрацията, обясни главният секретар на общината Петя Дойчинова.
Тя посочи, че електронизирането на общината ще скъси времето за предоставяне на услугите, ще доведе до икономии от канцеларски материали и ще облекчи контрола върху движението на всяка заявка или преписка. Сроковете за изпълнение на услугите ще се вземат под внимание при атестирането на служителите и при определянето размера на възнагражденията им, подчерта главният секретар на общината.
От 1 юли молбите за издаване на документи или за ползване на друга административна услуга ще могат да се пускат и по интернет. Условието е заявителят да има сметка в разплащателната система e-payза случаите, в които се изисква заплащане на административна такса