Между 5 и 20 % ръст на туризма в община Кюстендил отчетоха на Шестата работна среща между бизнеса и местната власт на АБТТА,която се провежда в момента в Кюстендил. „Избрахме Кюстендил за домакин по следните критерии: има туристически потенциал,има общинска администрация, която правилно разбира проблемите на туризма и града е с работеща инфраструктура, подходяща за подобен форум.
През последните няколко години отчитаме , че все повече културният туризъм става мотив за пътуване и не трябва да е в сянката на морския и планински туризъм”, заяви Ирина Найденова, зам . председател на УС на АБТТА.
Кои са археологическите обекти, които могат да привлекат туристи в Кюстендил ако бъде инвестирано в тях?
„Община Кюстендил има огромен потенциал, тя съчетава СПА и Уелнес с културен туризъм.Смятам, че минералните извори са и културно наследство, защото тяхната история е от Античността”, коментира Даниела Стоева , член на УС на АБТТА.
1 500 броя легла е легловата база в общината , очакваме да достигне оптималният си брой от 2 500-3000 легла , заяви кмета Петър Паунов. „Поласкан съм от това, че сме партньори в такъв престижен форум.
Благодарен съм, че сте се наели с тази важна координираща роля между бизнеса и местната власт.Община Кюстендил се оказва, че е работила в правилната посока, защото културните и образователни институции работят много добре - галерия, музей, библиотека, театър кино, някои от тях трябваше да възстановяваме в началото на мандата ми.
Още нещо показва, че сме в правилната посока-няма бизнес начинание с чист замисъл, което не е подкрепено от нас.Кюстендил не беше презастроен и започваме да усещаме ползите от това.Имаме и нов инвеститор, който има интерес към работещ обект в Кюстендил”, заяви кмета Петър Паунов.
Той прие идеята да покани известният артист Христо Явашев, да пакетира бившият хотел Пауталия , което ще скрие нелицеприятната сграда в центъра на Кюстендил и ще предизвика туристически бум в града.
В рамките на работната програма, български туроператори и общински администрации търсят решение на проблеми, възникващи при разработването на програми, основани на регионални туристически ресурси, и подпомогнати от изтъкнати представители на българските академични среди, ще съгласуват действия за повишаване ефективността на своите професионални взаимодействия.
Шестото издание на станалия вече традиционен форум се провежда под знака на Европейската година на културното наследство и неговата програма, освен презентации на регионалните туристически ресурси, включва панелни дискусии за обсъждане на различни аспекти на развитието на културно-историческото наследство като туристически продукт.
Обществено обсъждане на проект за 10 млн. лв., с цел ремонт на 6 архитектурни обекта и туризъм
Участниците в срещата ще имат възможност да присъстват на официалната церемония по излъчване на победителите на Национален конкурс за Община с най-добра маркетингова политика 2018.Създаден с решение на Четвъртата работна среща в Троян през 2016 г., проектът е част от стратегията на АБТТА за повишаване конкурентоспособността и разнообразието на националното туристическо предлагане и има за цел да насърчи усилията на общинските администрации за по-успешно маркетингово позициониране и да подпомогне тяхната дейност с достъпни научно-практически маркетингови решения.
През последните няколко години отчитаме , че все повече културният туризъм става мотив за пътуване и не трябва да е в сянката на морския и планински туризъм”, заяви Ирина Найденова, зам . председател на УС на АБТТА.
Кои са археологическите обекти, които могат да привлекат туристи в Кюстендил ако бъде инвестирано в тях?
„Община Кюстендил има огромен потенциал, тя съчетава СПА и Уелнес с културен туризъм.Смятам, че минералните извори са и културно наследство, защото тяхната история е от Античността”, коментира Даниела Стоева , член на УС на АБТТА.
1 500 броя легла е легловата база в общината , очакваме да достигне оптималният си брой от 2 500-3000 легла , заяви кмета Петър Паунов. „Поласкан съм от това, че сме партньори в такъв престижен форум.
Благодарен съм, че сте се наели с тази важна координираща роля между бизнеса и местната власт.Община Кюстендил се оказва, че е работила в правилната посока, защото културните и образователни институции работят много добре - галерия, музей, библиотека, театър кино, някои от тях трябваше да възстановяваме в началото на мандата ми.
Още нещо показва, че сме в правилната посока-няма бизнес начинание с чист замисъл, което не е подкрепено от нас.Кюстендил не беше презастроен и започваме да усещаме ползите от това.Имаме и нов инвеститор, който има интерес към работещ обект в Кюстендил”, заяви кмета Петър Паунов.
Той прие идеята да покани известният артист Христо Явашев, да пакетира бившият хотел Пауталия , което ще скрие нелицеприятната сграда в центъра на Кюстендил и ще предизвика туристически бум в града.
В рамките на работната програма, български туроператори и общински администрации търсят решение на проблеми, възникващи при разработването на програми, основани на регионални туристически ресурси, и подпомогнати от изтъкнати представители на българските академични среди, ще съгласуват действия за повишаване ефективността на своите професионални взаимодействия.
Шестото издание на станалия вече традиционен форум се провежда под знака на Европейската година на културното наследство и неговата програма, освен презентации на регионалните туристически ресурси, включва панелни дискусии за обсъждане на различни аспекти на развитието на културно-историческото наследство като туристически продукт.
Обществено обсъждане на проект за 10 млн. лв., с цел ремонт на 6 архитектурни обекта и туризъм
Участниците в срещата ще имат възможност да присъстват на официалната церемония по излъчване на победителите на Национален конкурс за Община с най-добра маркетингова политика 2018.Създаден с решение на Четвъртата работна среща в Троян през 2016 г., проектът е част от стратегията на АБТТА за повишаване конкурентоспособността и разнообразието на националното туристическо предлагане и има за цел да насърчи усилията на общинските администрации за по-успешно маркетингово позициониране и да подпомогне тяхната дейност с достъпни научно-практически маркетингови решения.