„Шведска маса” обяви трагична любов към водката и сельодката
„Шведска маса” обяви трагична любов към водката и сельодката / колаж: Златина Гайдажиева
„Шведска маса” обяви трагична любов към водката и сельодката
35492
„Шведска маса” обяви трагична любов към водката и сельодката
„Шведска маса” обяви трагична любов към водката и сельодката
  • „Шведска маса” обяви трагична любов към водката и сельодката
  • „Шведска маса” обяви трагична любов към водката и сельодката

И мъгли и вятър покриха земята, колкото една човешка длан, а Онзи, Който В Един И Същи Ден Изиграва По Десет Съчетания „Прерязване На Ленти” отново успокои хората по агората, че цената на АЕЦ Белене ще е тази, която Той каже. И стана тъй, че Той каза онази цена, която казаха и руснаците.

Пък чу се, че мома Калина една се оказала лошава и недобра, понеже обладавала диплома лъжовна. И всинца си посипаха главите с пепел и се жалваха, че стройна се Калина виела по върховете на държавата с лъжа и с измама, ама не бил виновен оня, който я посял там, ами друг бил виновен.

А по агората хората думаха, че не е луд онзи, който яде зелника, а онзи, който му го дава.

Едни създания подли и зли въведоха в изкушение народните трибуни, като обещаха им да им дадат телефони скъпи и драгоценни и народните водачи вкупом се юрнаха за благините високотехнологични. Пък там оказа се, че всичко било е лъжа и патрициите обидиха се, а Оня, Който Всеки Ден Открива Нещо Някъде каза, че се срамувал от тия, ама нямало да ги прогони от райската парламентарна градина.

Тъй стигна се до деня, когато в Разнородното събрание нотабилите български приеха бюджета и съвсем по человечески всички си разделиха отговорността за него.

За всичко хубаво в него отговорността пое Онзи, Който Играе Тенис Толкова Добре, Колкото Управлява Държавата, а за всичко лошо отговорността беше прехвърлена на Тройната коалиция.

Пък накрая чу се, че в град Бургас ще носят манна небесна в шишенца и не архангел някой, а самият Онзи, Комуто Световни Владетели Конграчулейшън Всеки Ден Думат щял да долети със своите архангели министерски.

И в тоз миг драматичен появиха се от нищото радиоизчадията Весо Максимовсон и Красимир Калудовсон, а гъгнива старица запя шаманската песен „Болната годеница”, с която възвести началото на болното предаване „Шведска маса”

Обезумелите слушатели съвсем се втрещиха, когато в ефира беше радиоизпусната програмната песен на дружеството на анонимните алкохолици от Заберново „Пьяный поп”. Да пием за щастието и любовта призова, хълцайки светиня Му, а титаничният опус за пиянството изпълни със спиртни пари мъгливия петък и производителността на труда по офисите, където звучеше предаването, отиде на руско кино.

В един по-късен етап започна разискването на основната тема „Трябва ли да сме благодарни на руснаците и за какво”.

Позвъни Борислав и обясни, че не ние на тях, а руснаците трябва да са ни благодарни на нас. После обясни, че заради руснаците сме загубили Македония и нямало друга велика сила, която да е играла толкова отрицателна роля в историята на България.

След него Ники обясни, че историята у нас се пише като политическо съчинение и все още никой не е отишъл в държавния архив, за да я види в истинския й вид. Накрая каза, че колкото добро сме видяли от Русия, толкова и зло сме видяли.

Накрая препоръча на хората да четат Захари Стоянов

Последва проучването на Стан Явлението Димитров. И се чуха какви ли не думи за прослава или за ругателство силно.

Първо една жена се нарече русофоб, ама после същата каза, че обожавала руснаците, защото два пъти са ни осовободили. Изобщо госпожата съчета абсурдно русофобията и обожанието на руснаците, то пък след нея се чу, че Русия ни освободила заради интересите си. И последваха нови мнения: Газ дават, ама ние си го плащаме, имат заслуги за нашето развитие, тяхната култура е великолепна, Русия е велика сила, те докараха социализма у нас, без руснаците не се виждаме, харесвам техния свеж, така да се каже, фреш начин на отношение към българите и т.н

Накрая три бабишкери се разпяха гороломно със съветската песен „По долинам и по взгорям”

Последва рубриката „Музикална катастрофа”, в която критикът Жулиен Думбазов направи семантичен и културологичен анализ на песента „Столична” в изпълнение на Румънеца и Енчев.

Ето и умотворенията думбазови:

За днешното музикално ограмотяване на всички типове, които ослушат това мерзко предаване съм решил да разфасовам, пардон да разгледам песента „Столична” на упадъчните певци Румънеца и Енчев.

Само едно изслушване е достатъчно, за да стане ясно, че развитието на българската забавна, шлагерна, бригадирска и градска песен явно е достигнало до своето истинско дъно.

В произведението на двамата изпълнители се усеща дребнав, дребнобуржоазен присмех към здравите селски корени на българина.

„Опа, идвам” – анонсира появата си лирическият герой и започва една еснафска изповед за закупените от него кожени якета, версачета и адидаси и пуловери и други такива безмислени придобитъци.

Остава неясно защо авторите на тази глупашка песен не са възпяли в духа на българската песенна традиция някой трактор, редосеялка или комбайн и изобщо всички важни за живота на българина техники, а вместо това във всеки куплет предлагат безсрамно продуктово позициониране на разни марки...поне десетина пъти се споменават разни имена, чиито етикети карат разни хора да пощръкляват от потребителска страст.

И натрапчивият и противен рефрен „голям град, големи хора, голям град, много стока” се повтаря и потретва във всеки куплет.

На всичкото отгоре лирическият герой се кани да изкара по тоз безмислен начин петдесет години и прокламира своето еснафско прозрение:

„Добре, че додах, че да видя свят, не искам и да чувам за връщане назад”

Предлагам на министъра на земеделието да изиска от правителството да забрани радиоизлъчването на песента „Столична” като нещо вредно за моралните устои на българското селячество.

Че те Румънеца и Енчев, едва ли не проповядват вътрешна миграция от селото към града, после защо нивите пустеели и нямало достатъчно чесън на пазара.

„Сал веднъж да дода, само туй ми й зора” - след изричането и изпяването на това последното, предлагам на прокуратурата да се самосезира и да подведе Румънеца и Енчев под отговорност за обезлюдяването на Северозападна България и областта Странджа – Сакар.

В заключение ще кажа, че българският хип хоп се утвърждава като истинско музикално зло, което трябва завинаги да бъде низвергнато от обетованата земя на музикалните конкурси Златния орфей, Златния Пегас, Ален мак и Бургас и морето.

А сега ще ви оставям, защото ще пиша рецензия върху новата песен на Михаил Йончев.”

Накрая за радост на малцината слушатели на „Шведска маса” се достигна до поредната серия на „Непресъхващо лове”

В тази част Стамат и Хортензия най-после достигнаха до прага на „къщата” на риалити шоуто „Парланго-сцена на гредите”

По подиума Хортензия напърчи предницата си и това доведе до посевместна ерекция сред присъстващите тийнейджъри, дори един от тях направи едно невъзпитано подмятане. По същото време девойка с хормонално завихряне връхлетя Стамат и го нацелува влажно и с език също както в стари времена се целуваха Ерих Хонекер и Леонид Илич Брежнев.

И накрая водещият Мики Звънчев пое героите и серията свърши.

Приключи и предаването „Шведска маса”.

Амин.

Чуйте го в звуковия файл под зашеметяващата снимка